دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غرب تصور می‌کرد اردوغان مسیر خود را تغییر داده و از رفیق دیرینه خود یعنی ولادیمیر پوتین فاصله گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه روز دوشنبه سیزدهم شهریورماه به دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه رفت؛ دیداری که غرب را شوکه کرد؛ اما دلیل غافلگیری غرب چه بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور یک تمرین نظامی برای پرتاب موشک بالستیک قاره‌پیمای «مینوتمان 3» برگزار می‌کند واشنگتن روسیه را از این برنامه مطلع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید درباره دیدار رهبر کره شمالی با پوتین و مذاکرات تسلیحاتی میان مسکو و پیونگ یانگ هشدار داد و اعلام کرد: در صورتی که کره شمالی به روسیه سلاحی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد، بهای آن را خواهد پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید از پیشرفت مذاکرات تسلیحاتی میان مسکو و پیونگ یانگ خبر داد و تاکید کرد که در صورتی که کره شمالی به روسیه سلاحی برای استفاده در اوکراین بدهد، بهای آن را خواهد پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور یک تمرین نظامی برای پرتاب موشک بالستیک قاره‌پیمای «مینوتمان 3» برگزار می‌کند و واشنگتن روسیه را از این برنامه مطلع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو درباره آخرین تحولات در اوکراین، گام‌ها برای احیای توافق غلات و همچنین عضویت سوئد در ناتو گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان دیدار با پوتین را سازنده و مفید خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان روز سه‌شنبه در رابطه دیدارش با پوتین گفت: ما دیداری جامع و سازنده با پوتین در سوچی داشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رشد چشم گیر صادرات قطعات و ماژول‌ها از امارات متحده عربی به مقصد سرزمین تزار در پنج ماهه اول سال جاری، نظر غرب را به خود جلب کرده است. شیخ نشین امارات در این بازه، 149 میلیون دلار قطعات و ماژول‌های کامپیوتری به روسیه صادر کرده و این در حالی است که رقم یادشده در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون دلار بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

شکبه تی‌آرتی در باره هدیه ویژه پوتین به اردوغان نوشت، این فیلم که با مدیریت شبکه تلویزیونی تاس و روسیا -24 تهیه شده، در سفارت ترکیه در مسکو به نمایش درآمد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین، در پاسخ به این پرسش صریح که از نظر او پوتین زنده است یا مرده، گفت: نمی‌دانم چه جوابی به سؤالتان بدهم!

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ترکیه در دیدار خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سوچی، بر اهمیت استفاده از ارزهای ملی در تجارت دوجانبه با روسیه تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه روز جمعه موشک بالیستیک قاره‌پیمای خود که قادر به حمل دست‌کم 10 کلاهک هسته‌ای است را به حالت آماده‌باش درآورد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه درباره تمدید توافق صادرات غلات اعلام کرد در گفت‌وگوهای بین روسای جمهور روسیه و ترکیه هیچ توافقی صورت نگرفت.