دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اطلاعات کاخ سفید، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی به زودی در روسیه با «ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرده است که به زودی «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در روسیه با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین گفت که کی‌یف از مواضع خود در قبال مسکو کوتاه نخواهد آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت مسکو می‌تواند به توافق غلات بازگردد، اما تنها در صورتی که غرب محدود کردن صادرات محصولات کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد» ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه انتظار می رود مذاکرات روسیه و کره شمالی در مسکو در سطح رهبران درباره فروش تسلیحات به روسیه برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که گروهی از تحلیلگران پوتین را بازنده اصلی جنگ اوکراین قلمداد می کنند، اما گروهی دیگر از ناظران با استناد به دست بالای کرملین در قاره سیاه و خاورمیانه و آسیا بر این نکته تاکید دارند که غرب به واسطه سیاست یک بام و دو هوای خود برای تزار فرصت سازی می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید مدعی شد کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با هدف کمک تسلیحاتی به روسیه می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز مدعی شد هیاتی از کره شمالی اخیرا با قطار به روسیه سفر کردند تا درباره دیدار رهبر کره شمالی با رئیس‌جمهور روسیه در ماه جاری برنامه‌ریزی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب‌اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سفر روز دوشنبه خود به سوچی، هدف اصلی خود را بهبود روابط با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که در چند ماه گذشته شاهد شکاف‌های آشکاری بوده است، اعلام کرد. «سمیح ایدیز» در گزارش 3سپتامبر در المانیتور نوشت، تحلیلگران می‌گویند که اقدامات مختلف آنکارا، از جمله سفرهای دوجانبه به اوکراین و هموار کردن راه برای گسترش ناتو، بی‌اعتمادی روسیه به اردوغان را افزایش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه ضد حمله اوکراین شکست خورده است، گفت: انتظار دارم که این روند در خط مقدم جنگ ادامه یابد.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین با تاکید بر اینکه ضد حمله اوکراین شکست خورده است، افزود: انتظار دارم که این روند در خط مقدم جنگ ادامه یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که از اینکه شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در اجلاس سران گروه - 20 در دهلی نو شرکت نمی کند، «مایوس» شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از اینکه همتای چینی وی در نشست گروه - 20 در دهلی‌نو شرکت نمی‌کند، «مایوس» شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین در دریای سیاه اولویت نشست امروز روسای جمهور ترکیه و روسیه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد: ما با رئیس جمهور ترکیه درباره آخرین تحولات اوکراین گفتگو خواهیم کرد و آماده مذاکره برای احیای توافق غلات هستیم.