دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت شبکه «ای‌بی‌سی‌نیوز» آمریکا به نقل از رسانه‌های کره جنوبی اعلام کرد که قطاری که احتمالا حامل «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی باشد، دقایقی پیش کره شمالی را به مقصد مسکو ترک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارش‌ها حاکی از سفر رهبر کره شمالی به روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدودف متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد که آمریکا می‌تواند به زودی هدف حمله‌ای مشابه 11 سپتامبر 2001 اما با مولفه‌های هسته‌ای قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سولووی می‌گوید شاید پس از مرگ پوتین به پریگوژین اجازه داده شود تا پنج هزار نیروی واگنر را رهبری کند. او می‌گوید پریگوژین و دولت روسیه در مورد همکاری در شرایط بحرانی با یکدیگر توافق کردند.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین پارسال و امسال به دلیل پیامدهای سیاسی ناشی از جنگ اوکراین و فشار کشورهای غربی، ترجیح داده در نشست سران جی20 حضور نیابد و به جای او وزیر خارجه روسیه در نشست جی 20 حضور یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی ممکن است به زودی به روسیه سفر کند، توجه رسانه‌ها به سوی شیوه مسافرت رهبر کره شمالی سوق پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، میانمار بدنبال کنار گذاشتن دلار در بخشی از مبادلات خارجی خود است و از این رو «کان زاو»، وزیر سرمایه گذاری و روابط اقتصادی خارجی میانمار گفته است که میانمار از ارز یوان چین برای پرداخت هزینه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی خود به روسیه استفاده می‌کند. این مقام میانمار در عین حال افزوده است که با روسیه در حال آماده سازی توافق نامه‌ای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منبعی آگاه در دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک احتمال گفت‌وگوی تلفنی بین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه درباره توافق غلات وجود دارد، اما تاریخ این گفتگو هنوز مشخص نشده است. این مقام ترکیه‌ای که نخواسته نامش فاش شود در گفتگو با روزنامه روسی «ریانووستی» گفت: آقای رئیس جمهور (اردوغان)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ی تحلیل‌گر سیاسی مسائل روسیه مدعی شده پریگوژین اکنون در جزیره بهشتی مارگاریتا در کارائیب مخفی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شمال ایران و جنوبی ترین قسمت قفقاز چه خبر است؟ چرا پای جمهوری اسلامی ایران به تنش تاریخی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان کشیده شده است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه پهپاد کی یف را بر فراز منطقه بلگورود منهدم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اوکراین طی روزهای گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که 3 قربانی برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

سران گروه 20 پیش از حرکت به سمت راج‌گات، کفش‌های خود را به نشانه احترام درآورند و تعدادی پابرهنه، برخی با جوراب و تعدادی هم مانند آقای بایدن دمپایی نمدی به پا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

اما درس آخر جنگ سرد اول این است که هیچ چیز اجتناب ناپذیر نیست. رهبران آن زمان هیچ وقت چالش های پیش رویشان را دست کم نگرفتند. موفقیت امروز مستلزم این است که دموکراسی ها نقایص و تناقضات خودشان را بپذیرند، شکاف های درون جوامع شان، حاصل تفاوت های قومی، اجتماعی و طبقاتی و اینکه این ها معمولا در اتاق های پژواک آنلاین تشدید و تقویت می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ترانزیتی هند و کشورهای عربی در نشست گروه بیست رونمایی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری برزیل گفته که رئیس جمهوری روسیه در صورت شرکت در نشست گروه 20 ریودوژانیرو که سال آتی میلادی برگزار می‌شود، بازداشت نخواهد شد.