پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه درباره احتمال صدور مجوز استفاده از موشک‌های دوربرد غربی برای حمله به عمق خاک روسیه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لاوروف امروز سه‌شنبه تاکید کرد که اگر کشورهای غربی به اوکراین اجازه دهند تا با موشک‌های دوربردی که غرب به آنها عرضه می‌کند، به اعماق خاک روسیه حمله کند، مسکو پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن و پوتین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما آنچه که پاسخ رئیس جمهوری آمریکا را برجسته‌تر کرد، این بود که بایدن تنها یک روز پس از حمله موشکی گسترده ایران به اسرائیل، که به‌طور چشمگیری میراث ریاست‌جمهوری او را زیر و رو کرد، از تمایلش برای گفت‌و‌گو با همتای روس خود پرده برداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کتاب جدید باب وودوارد، از اظهارات تند جو بایدن در مورد بنیامین نتانیاهو پرده برداشته شده است. انتخاب: در کتاب جدید باب وودوارد، از اظهارات تند جو بایدن در مورد بنیامین نتانیاهو پرده برداشته شده است. باب وودوارد روزنامه نگار کهنه کار در کتاب جدید خود، پشت صحنه ی تعاملات صریح و پر از الفاظ تند جو بایدن با رهبران جهان از جمله بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین، را فاش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درباره مرز ارمنستان و ایران، سران 2 کشور توافق کردند که کنترل یک پاسگاه مرزی بین مرز 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان از نیروهای روسیه به نیروهای ارمنستان منتقل و فقط نیروهای ارمنستان مسئول پاسداری از این پاسگاه مرزی شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در جریان گفت‌وگوی مطبوعاتی‌اش خبرنگاران در خارج از کاخ سفید آنها را غافلگیر کرد، او دیدار احتمالی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در نشست‌های آتی گروه 20 را رد نکرد و صرفا گفت: «من شک دارم که پوتین در این نشست ها حاضر شود».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به تصاعد تنش‌ها در خاورمیانه مدعی‌اند که بایدن به دنبال رایزنی با پوتین جهت خروج از بحران حاکم است؛ بالاخص به واسطه این که روسیه امروز به متحد نزدیک ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران قرار است در روز پنجشنبه 19 مهر به کشور ترکمنستان سفر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران قرار است در روز پنجشنبه 19 مهر به کشور ترکمنستان سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) در دیدار با الهام علی‌اف گفت، روابط بین روسیه و جمهوری آذربایجان به صورت مثبتی در حال توسعه و پیشرفت است. وی همچنین میزبان پاشینیان در کرملین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) در دیدار با الهام علی‌اف گفت، روابط بین روسیه و جمهوری آذربایجان به صورت مثبتی در حال توسعه و پیشرفت است. وی همچنین میزبان پاشینیان در کرملین است.

وب‌گاه گسترش

در حالی که ایران همواره بر این نکته تأکید کرده که به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده ایران را به عنوان دشمن اصلی آمریکا معرفی کرد. او همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات، جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یکی از اولویت‌های اصلی او خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری این کشور گفت: بدون مشارکت کی‌یف با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اوکراین گفتگو نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی برای دومین بار طی یک هفته شخصا از «کیم یوک یول» رئیس‌جمهور کره‌جنوبی از بابت تبانی با واشنگتن به منظور بی‌ثبات کردن این منطقه و پنهان کردن این حقیقت که حتی سلاح‌های استراتژیک مناسب هم در اختیار ندارد، نام برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری این کشور گفت که بدون مشارکت کی‌یف با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اوکراین گفتگو نخواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، پیام تولدی را برای «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه ارسال کرده و او را «نزدیک‌ترین رفیق» خود خوانده و گفت که «روابط استراتژیک و همکاری» بین 2 کشور به سطح جدیدی ارتقا خواهد یافت.