پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، شامگاه چهارشنبه در ابتدای نشست خود با اعضای شورای امنیت روسیه، با تاکید بر نقش دکترین هسته‌ای در تضمین امنیت کشور، پیشنهاد داد که سیاست بازدارندگی هسته‌ای با واقعیت‌های کنونی و افزایش تهدیدات خارجی تطبیق داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه صبح امروز، پنجشنبه، اعلام کرد که فرمان رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین در خصوص به‌روزرسانی شدن دکترین هسته‌ای کشور پس از تکمیل روند آماده‌سازی این سند منتشر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمانی خواستار اعطای یک بسته نظامی دیگر به اوکراین به ارزش 375 میلیون دلار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمانی خواستار اعطای یک بسته نظامی دیگر به اوکراین به ارزش 375 میلیون دلار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که تجربه روسیه در پرداخت‌ها با ارز ملی کشورهای دیگر را به فکر ایجاد سیستم‌های پرداخت جایگزین سوق داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که تجربه روسیه در پرداخت‌ها با ارز ملی کشورهای دیگر را به فکر ایجاد سیستم‌های پرداخت جایگزین سوق داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به وقوع «فاجعه هسته‌ای» هشدار داد و مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای حمله به نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین امروز (چهارشنبه) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نسبت به وقوع «فاجعه هسته‌ای» هشدار داد و مدعی شد که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای حمله به نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه امروز در نشست شورای امنیت کشورش، شروط استفاده از تسلیحات هسته‌ای را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز در نشست شورای امنیت کشورش، شروط استفاده از تسلیحات هسته‌ای را ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رئیس مجلس ترکیه، اشتیاق خود نسبت به دیدار با اردوغان در نشست بریکس را ابراز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با رئیس مجلس ترکیه، اشتیاق خود نسبت به دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در نشست بریکس در کازان را ابراز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه پولیتیکو نوشت که کی‌یف بر روی کمک دهلی‌نو برای پایان دادن به جنگ جاری در این منطقه و دستیابی به یک توافق صلح با مسکو حساب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین شامگاه دوشنبه در نیویورک با مودی دیدار کرد که در جریان آن سران دو کشور و همراهانشان در مورد مسیر رسیدن به توافق صلح گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کانال تلویزیونی طرفدار ولادیمیر پوتین، شبیه‌سازی حمله هسته‌ای به لندن را پخش کرد که در آن نابودی کامل این شهر و کشته شدن صد‌ها هزار نفر نمایش داده شد. یک کانال تلویزیونی طرفدار ولادیمیر پوتین، شبیه‌سازی حمله هسته‌ای به لندن را پخش کرد که در آن نابودی کامل این شهر و کشته شدن صد‌ها هزار نفر نمایش داده شد. این ویدیو که به نظر می‌رسد بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برای ترساندن بریتانیا از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس خطاب به مسکو مدعی شد: حمله شما فقط به خاطر منافع خودتان است و می‌خواهید دولت مافیایی خود را به یک امپراطوری مافیایی توسعه دهید؛ مافیایی متکی بر فساد!