پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی است که یک دلال سلاح روسی خواه با دستور مستقیم کرملین یا تایید ضمنی مقام‌های ارشد روس در یک معامله تسلیحاتی شرکت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان و پوتین، روسای جمهور ترکیه و روسیه امروز درباره موضوعات مختلف به ویژه تحولات غرب آسیا رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه فرانسه با اشاره به اینکه پاریس به تلاش‌های خود برای دستیابی به آتش‌بس در لبنان ادامه خواهد داد، گفت: پس از گذشت یک سال از جنگ غزه، اکنون زمان دیپلماسی فرا رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای جمهور ترکیه و روسیه امروز درباره موضوعات مختلف به ویژه تحولات غرب آسیا رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مسعود پزشکیان همتای ایرانی او روز جمعه در ترکمنستان برای اولین بار دیدار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام روس خبر داد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مسعود پزشکیان همتای ایرانی او روز جمعه در ترکمنستان برای اولین بار دیدار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه به خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قرار است روز 11 اکتبر در سفر کاری خود به ترکمنستان با مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران دیدار کند.

وب‌گاه فرارو

دستیار رئیس جمهور روسیه امروز از دیدار «پوتین» و «پزشکیان» در روز جمعه هفته جاری در ترکمنستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوری اوشاکوف دوشنبه در نشستی رسانه‌ای در مسکو افزود: این دیدار هم از نظر بحث در مورد مسائل دوجانبه و هم برای گفت و گو در مورد اوضاع به شدت وخیم خاورمیانه از اهمیت بالایی برخوردار است. وی اظهار داشت: رئیس‌جمهور روسیه 11 اکتبر (برابر با جمعه 20 مهرماه 1403) به دعوت رسمی رئیس‌جمهور ترکمنستان برای شرکت در این نشست بین‌المللی به این کشور سفر خواهد کرد. دستیار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با مجله آمریکایی «نیوزویک» اوکراین و متحدانش را مانع صلح دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اروپا باید به حمایت از اوکراین ادامه دهد تاکید کرد که بدون حمایت غرب، جنگ در اوکراین ظرف 2 هفته به پایان می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین گفت در رابطه با شایعاتی پیرامون کاهش روابط واشنگتن و مسکو گفت: «بازگشت آنتونوف از آمریکا به معنای کاهش سطح نمایندگی دیپلماتیک نیست.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه 72 ساله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از انهدام یک فروند کشتی مملو از مهمات اوکراینی در بندر یوژنی در استان اودسا این کشور بر اثر اصابت یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد اسکندر - ام روسی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه هفتم اکتبر، 72 ساله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبن برکلمانز وزیر دفاع هلند در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور اولین جنگنده‌های اف -16 که قول ارسال آنها به اوکراین را داده بود، به این کشور ارسال کرده است.