چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

(ویدئو) تجمع مردم شهرکرد در اعتراض به بی‌آبی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(ویدئو) تجمع مردم شهرکرد در اعتراض به بی‌آبی

امروز حدود 500 نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

تداوم اختلال در انتقال آب به شهرکرد باعث نارضایتی مردم این شهر و تجمع شماری از آن‌ها مقابل استانداری شد.

به گزارش فارس، امروز حدود 500 نفر از مردم با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آن‌ها پاسخ دادند؛ بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است گل‌آلود و قابلیت شرب را از آن گرفته شده است. همچنین شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیگیری مسئولان استان از روز نخست برای ترمیم مسیر و بهبود کیفیت آب انتقالی جریان دارد، اما طولانی شدن این روند موجب نارضایتی مردم شهرکرد شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بامداد امروز علی حیدری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از طرح پدافندی آبرسانی شهرکرد گفت: اکیپی که در حال تکمیل خط عمان سامانی هستند در تلاشند در تا امروز طرح به اتمام برسد و آب وارد مدار شود؛ این خط توانایی انتقال 150 تا 200 لیتر آب در ثانیه را دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حیدری ادامه داد: بهره‌برداری از این خط بیش از 75 درصد مشکل آب را حل خواهد کرد.

از میان اخبار

نامه عجیب زنان یک روستای علیه شوهرانشان به مقام دولتی

قاتل: پدرم را با چکش کشتم، چون جاسوس آمریکا و انگلیس بود