یک‌شنبه 8 مهر 1403

(ویدئو) پاسخ ظریف به سوالی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(ویدئو) پاسخ ظریف به سوالی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

«دیدیم اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران گسترده شهید کرد تا بتواند این بزرگمرد مقاومت و ایثار و جهاد و شهادت را به شهادت برساند. واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری در سطح عالی حکومت حتماً تصمیم گیری خواهد شد.»

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: علامه شهید سید حسن نصرالله یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی بود که بنده در سی و چند سالی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم، ملاقات کردم و شناختم.

به گزارش دانشجو، وی در ادامه افزود: ایشان نمونه شجاعت، صداقت و همزمان درایت بود؛ سید بسیار مدیر شجاع و از خودگذشته بود. فرزند او در این مسیر شهید شد و خم به ابرو نیاورد.

شهید سید حسن نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشاندند زمانی که صهیونیست‌ها را مجبور کردند با ذلت از جنوب لبنان بدون هیچ گونه شرطی خارج بشوند و این خیلی برای اسرائیل گران بود.

از همان زمان اسرائیل کمر به شهید کردن سید، بسته بود و این درایت سید بود که این مدت توانست اسرائیل را ناکام بگذارد.

دیدیم اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران گسترده شهید کرد تا بتواند این بزرگمرد مقاومت و ایثار و جهاد و شهادت را به شهادت برساند.

واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری در سطح عالی حکومت حتماً تصمیم گیری خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی از میان اخبار

بیانیه مشترک عراق و آمریکا درباره خروج نیرو‌ها از عراق

پاسخ ظریف به سوال خبرنگار آمریکایی درباره مذاکره مجدد هسته‌ای