یک‌شنبه 1 مهر 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیفا از 23 نامزد حضور در تیم منتخب سال 2023 پرده برداشت که به شرح زیر است: دروازه‌بانان: ادرسون (برزیل - منچستر سیتی) امیلیانو مارتینز (آرژانتین - استون ویلا) تیبو کورتوا (بلژیک - رئال مادرید) مدافعان: آنتونی رودیگر (آلمان - رئال مادرید) ادر میلیتائو (برزیل - رئال مادرید) جان استونز (انگلیس - منچستر سیتی) کایل واکر (انگلیس - منچستر سیتی) روبن دیاز...

وب‌گاه ورزش سه

پروژه جاه‌طلبانه فوتبال عربستان تا اینجا برنده‌ها و بازنده‌های بزرگی داشته است. برخی ستاره‌ه و تیم‌ها در اوج هستند و برخی خود را با کابوس مواجه می‌بینند.

وب‌گاه ورزش سه

در فرانسه معتقدند کیلیان امباپه بهترین جانشین برای صلاح در لیورپول خواهد بود و به همین دلیل کلوپ سخت برای جذب او اصرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستوف دوگاری از امباپه درخواست کرد که از پاری‌سن‌ژرمن برود و او را پسربچه گمشده خطاب کرد. کریستوف دوگاری از امباپه درخواست کرد که از پاری‌سن‌ژرمن برود و او را پسربچه گمشده خطاب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کیلیان امباپه آزاد است تا برای قرارداد جدید با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند زیرا قرارداد فعلی او با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ژوئن به پایان می‌رسد. رئال مادرید از سال 2021 به دنبال امباپه...

وب‌گاه ورزش سه

آگوستو ملو، رئیس باشگاه کورینتیانس برزیل، تایید کرد که علیرغم مصدومیت گابریل موسکاردو، انتقال او به پاری سن ژرمن انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به همراه نزدیکانش در سکوت کامل فرو رفته‌اند و هیچ خبری از تصمیم نهایی آنها نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال کره گفت: بازیکنانش مطمئن هستند که می‌توانند به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برسند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتبال کره گفت: بازیکنانش مطمئن هستند که می‌توانند به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برسند.

وب‌گاه ورزش سه

سرالکس فرگوسن بازیکنان زیادی را تربیت کرد و افتخارات زیادی کسب کرد، اما وضعیت شاگردانش به عنوان سرمربی هیچ جای دفاعی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

کیم مین جائه بالاتر از سون هیونگ مین و لی کانگ این توپ طلای 2023 فوتبال کره‌جنوبی را به دست آورد.

وب‌گاه ورزش سه

روملو لوکاکو، مهاجم رم، با هموطنش آرتور تئات تماس گرفته تا او را متقاعد کند تا در ژانویه به رم بپیوندد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه اسپانیایی ال‌چیرینگیتو تایید کرد که کیلیان امباپه خانه جدیدش در مادرید را انتخاب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، خودش را مسئول آینده کیلیان امباپه نمی‌بیند و علاقه ندارد درباره وضعیت این بازیکن صحبت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به بالا گرفتن دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن فوق‌ستاره فرانسوی این تیم به رئال مادرید گفت که این مسئله به او ارتباطی ندارد!