جمعه 1 تیر 1403

پاسخ روحانی به ادعاهای جلیلی و زاکانی علیه برجام / شما چه به دست آوردید جز قطعنامه‌های تحریم؟ / چرا دروغ می‌گویید؟ چرا همه را بالا و پایین حرف می‌زنید؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پاسخ روحانی به ادعاهای جلیلی و زاکانی علیه برجام / شما چه به دست آوردید جز قطعنامه‌های تحریم؟ / چرا دروغ می‌گویید؟ چرا همه را بالا و پایین حرف می‌زنید؟

حسن روحانی در خردادماه سال 1400به اتهام زنی ها علیه مذاکرات و برجام پاسخ داده بود که بازنشر آن اظهارات با توجه به ادعاهای اخیر جلیلی و زاکانی علیه برجام و دولت روحانی جالب توجه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی روزهای اخیر سعید جلیلی و علیرضا زاکانی ادعاهایی را علیه دولت روحانی، برجام و ظریف مطرح کردند. مشخصا نیز امروز علیرضا زاکانی ادعایی درباره برجام مطرح کرد که به سرعت از سوی شمخانی تکذیب شد.

در همین راستا، سایت رسمی حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق کشورمان، بخشی از سخنان وی (در تاریخ 26 خرداد 1400) را منتشر کرده و نوشت:

رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه در این ایام ظلم بزرگی در حق این دولت شده، گفت: حرف‌های عجیب و غریبی زدند. گفتند مقام معظم رهبری فقط به این دولت اجازه داد که با آمریکا مذاکره کند. خود آقا در سخنرانی‌شان صریحاً فرمودند قبل از این دولت اجازه دادم با آمریکا مذاکره کردند. در عمان مذاکره می‌کردند. چرا دروغ می‌گویید؟ چرا حرف راست نمی‌گویید؟ چرا همه را بالا و پایین حرف می‌زنید؟

اجازه، بفرما. شما که اجازه داشتید 7 سال رفتید آمدید چه به دست آوردید جز قطعنامه‌های تحریم. همه هم جوری حرف می‌زنند مثل اینکه در این کشور هیچ مسئولیتی نداشتند. خیلی از آقایانی که امروز دارند در رسانه‌ها حرف می‌زنند، صاحب مسند حکومتی هستند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1920222