دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

وب‌گاه 55 آنلاین

پانته آ بهرام جزو بازیگرانی است که از دهه 70 به بعد با ایفای نقش در سریال ها و فیلم های زیادی به شهرت رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

با خانم های کچل سینمای ایران آشنا شوید!

وب‌گاه 55 آنلاین

برشی از نمایش شکلک با بازی پانته آ بهرام و امیر جعفری و نوید محمدزاده منتشر شده و در شبکه های اجتماعی پربازدید و حاشیه ساز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در تصویری که خانم پانته‌آ بهرام از خود در پروفایل اینستاگرام گذاشت این روزها در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده‌است. اما واقعیت چیست؟ حسین لامعی، تهیه کننده سینما با انتشار یک استوری نوشت که شخص پانته آ بهرام به دوستش گفته این عکس قدیمی است و بازداشت و شکنجه ای هم در کار نبوده و این عکس را صرفا برای همدردی با زنان ایرانی گذاشته است. اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان مدعی شد؛ یک بازیگر در اقدامی غیراخلاقی تصویری دستکاری‌شده از خودش را به نمایش گذاشت که گویی هدف شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پانته آ بهرام پروفایل اینستاگرام خود را بدون هیچ توضیحی به عکس فوق تغییر داد. او با این حرکت همه مردم را شوکه کرد و پشت پرده این ماجرا همچنان مشخص نیست اما او با انتشار این عکس نیز هم از صورت آسیب دیده خود رونمایی کرده است هم عکس خود را بدون حجاب در فضای مجازی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین قسمت از سریال «پوست شیر» درحالی عرضه می شود که با یک غافلگیری در پایان قسمت دوم همراه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ژانر پلیسی بدون شک از پرطرفدارترین گونه‌های آثار سینمایی و تلویزیونی است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. روحیه ماجراجویانه ما ایرانی‌ها نیز ما را در زمزه مخاطبان پر و پا قرص این آثار قرار می‌دهد. به مناسبت گرامیداشت مقام زحمتکشان نیروی انتظامی نگاهی به سریال‌های پلیسی موفق و ماندگار سال‌های اخیر تلویزیون داشته ایم. پلیس جوان پلیس جوان به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی نگاهی به سریال‌های پلیسی موفق و ماندگار سال‌های اخیر تلویزیون داشته ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندی است که در شهر مأموران گشت ارشاد بیشتر به چشم می‌آیند و کاربران شبکه‌های اجتماعی از افزایش تعداد ماشین‌های ون گشت ارشاد خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گشت ارشاد تا دیروز غفلت‌ها را تذکر می‌داد اما این‌بار باید جبهه جدیدی را هدف بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازیگر معروف کشورمان با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرامش به بازگشت گشت ارشاد واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حضور سه تن از بازیکنان اسبق تیم استقلال مقابل دوربین سریال پدر گواردیولا اولین سکانس فوتبالی های این مجموعه ضبط شد.

خبرگزاری دانا

سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، به ساخت سریال های جدید خود مشغول اند؛ سریال هایی که با شروع پخش خود می توانند مخاطبان را به سمت هر کدام از این VODها روانه کنند.

خبرگزاری دانا

با انصراف و اعتراض برخی چهره های شاخص جنبش «زنان سینماگر علیه آزار جنسی» از ادامه همراهی، به نظر می‌رسد جنبش‌هایی از این دست به جای فریادهای احساسی باید در چارچوب قانون و حرفه‌ای تر عمل کنند تا دچار انحراف نشوند.