دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

خبرگزاری میزان

دهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیر عباس ربیعی و فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره پشت سر گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر جدید فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی رونمایی و منتشر شد.

خبرگزاری میزان

پوستر جدید فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی رونمایی و منتشر شد.

خبرگزاری میزان

تیزر فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

در دوره چهلم جشنواره فیلم فجر 22 فیلم از طرف هیأت انتخاب برگزیده شده و در بخش‌های سودای سیمرغ نمایش داده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم «خائن‌کشی» با بیان اینکه به تصمیم استاد کیمیایی برای انصراف از داوری شدن در جشنواره چهلم فجر احترام می‌گذاریم، گفت: البته فیلم در جشنواره فیلم فجر باقی خواهد ماند به امید آنکه نتیجه زحمات گروه دیده شود.

خبرگزاری میزان

«نادر فلاح» از جمله بازیگرانی است که همواره در نقشهای متفاوت و سختی به ایفای نقش پرداخته و همیشه مورد تقدیر منتقدان قرار گرفته اما همواره با بدشانسی روبرو شده و هیچگاه نتوانسته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی رونمایی و منتشر شد.

وب‌گاه الف

در دو ساعت اولیه فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «مرد بازنده»، «خائن کشی»، «نگهبان شب»، «ملاقات خصوصی» و «بدون قرار قبلی» در مقایسه با دیگر فیلم‌ها با استقبال بیشتری مواجه شدند. استقبال از فیلم «مرد بازنده» در حدی بود که در همان دقایق اولیه تمام بلیت‌هایش فروخته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دو ساعت اولیه فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «مرد بازنده»، «خائن کشی»، «نگهبان شب»، «ملاقات خصوصی» و «بدون قرار قبلی» در مقایسه با دیگر فیلم‌ها با استقبال بیشتری مواجه شدند. استقبال از فیلم «مرد بازنده» در حدی بود که در همان دقایق اولیه تمام بلیت‌هایش فروخته شد.

خبرگزاری ایرنا

خریداران بلیت فیلم های جشنواره فیلم فجر 1400 می‌توانند خیلی راحت و به صورت آنلاین، بلیت فیلم های مختلف را از سایت ایران تیک خریداری کنند.

خبرگزاری ایسنا

اکران فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پور کیان پس از پایان جشنواره فیلم فجر و از 23بهمن قطعی شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی "خائن‌کشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی آماده نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی آماده نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

خبرگزاری میزان

«امیر آقایی» بازیگر نام آشنای سینمای ایران که سال گذشته توانست برای نخستین بار با فیلم «شنای پروانه» سیمرغ نقش مکمل جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند امسال با دو فیلم راهی این رویداد سینمایی شده تا برای اولین بار این جایزه را برای نقش اصلی نیز دریافت نماید.