یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس جدیدی پانته آ بهرام با استایل شیک در کنار مردی غریبه با عنوان همسر او منتشر شده که این موضوع از سمت او تائید یا تکذیب نشده است.

وب‌گاه فرارو

در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانلود سریال جیران قسمت 46 چهل و ششم کامل، دانلود قسمت 46 سریال جیران، دانلود جیران قسمت 46، دانلود قسمت 46 جیران رایگان، دانلود قسمت چهل و ششم جیران، دانلود فیلم جیران قسمت 46 چهل و ششم، دانلود سریال جیران قسمت 46 کامل، دانلود قسمت جدید سریال جیران در ادامه مطلب امکان پذیر است

وب‌گاه عرشه آنلاین

پانته‌آ بهرام روز گذشته ویدیویی بیرون داد که خبرساز شده، او در این ویدیو با شمایلی متفاوت ظاهر شده و چیزهایی گفته در باب این که وقتی یک همکار مرد (بازیگران مرد) می‌خواهد مقابل دوربین ظاهر شود باید از قبل جملاتش را مرتب کند و کلی ملاحظات را رعایت کند.

خبرگزاری تسنیم

عبدالکریم خیامی عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگر و مدرس رسانه اعتقاد دارد که «پوست شیر» تلاش نمی‌کند به واسطه خشونت و قتل، مخاطب را با خودش همراه کند بلکه عوامل جذابیتِ دیگری دارد که هوشمندانه با آنها مخاطب را هر هفته منتظر نگه می‌دارد.

خبرگزاری تسنیم

سریال «پوست شیر» طولانی‌ترین شبِ سال برگشت؛ همان‌طور با شور و هیجان و کات‌های تند و تیز که این انتظار وجود دارد همین‌طور بماند.

وب‌گاه فرارو

مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر ترانه علیدوستی برای پیگیری وضعیت او به مقابل زندان اوین رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌های سینمایی مانند «استشهادی برای خدا»، «گرانبهای من» و «کمال الملک» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند‌.

وب‌گاه عصر ایران

تلویزیون برای روزهای پنجشنبه و جمعه، 17 و 18 آذر ماه 39 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای روزهای پنجشنبه و جمعه، 17 و 18 آذر ماه 39 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته خود در کنار چند نوستالژی و فیلم جدید، همگام با جام‌جهانی فیلمی از بازیکن افسانه‌ای فوتبالِ جهان، «پله» روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوشش دامن برای زنان یکی از قدیمی ترین، کلاسیک‌ترین و البته دوست داشتنی‌ترین پوشش هاست. دامن‌ها مدل‌های بیشماری دارند؛ از کوتاه گرفته تا بلند، دنبال دار؛ راسته و... این قسمت از پوشش سخاوتمندانه به هر اندامی اجازه می‌دهد که در یکی از مدل های‌اش جا شود و زیبایی‌اش را به رخ بکشد.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانا

نوید و جمشید برادران مهاجر افغانستانی که سال‌هاست مقیم ایران شده اند، این روزها با «پوست شیر» همه را مجذوب قدرت هنری خود کرده اند؛ سریالی در ژانر ملودرام و معمایی پلیسی که تا بحال علاوه بر استقبال فوق العاده مخاطبان، نظر مثبت منتقدان را نیز به همراه داشته است.