یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرفرشید رحیمیان نوازنده مشهور و همسر نخست کتایون ریاحی درگذشت و کتایون ریاحی با یک استوری خطاب به پسرش درگذشت او را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قسمت اول سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده پس از مدت‌ها سرانجام منتشر شد؛ سریالی درباره هفت جوان دانشجو که برای درآمد بیشتر تصمیم می‌گیرند اغذیه‌فروشی سیار راه بیندازند. از همین مسیر پایشان به یک مهمانی بزرگ باز می‌شود و زندگی‌شان تغییر می‌کند. قسمت اول سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده پس از مدت‌ها سرانجام منتشر شد؛ سریالی درباره هفت جوان دانشجو که برای درآمد بیشتر تصمیم...

خبرگزاری تسنیم

«دفتر یادداشت» رضا عطاران همراه با «نیسان آبی» جدید و چند اثر دیگر شبکه نمایش‌خانگی قرار است در پاییز و زمستان با هم به رقابت بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی بازیگران زن ممنوع‌الکار اعلام شد. اسامی بازیگران زن ممنوع‌الکار اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، لیست بازیگرانی که به خاطر حجاب ممنوع الکار شده‌اند توسط اداره نظارت سازمان سینمایی رسما اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پلتفرم، پشت‌صحنه سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در تاریخ 5 و 6 مهر 1402 عرضه می‌شود. در سال‌روز انتشار نخستین قسمت سریال «پوست شیر»، قرار است پشت‌صحنه این مجموعه در قالب 2 قسمت پخش شود. سریال «پوست شیر» سال گذشته در سه فصل در فیلم نت پخش شد. در «پوست شیر» بازیگرانی همچون شهاب حسینی،...

خبرگزاری تسنیم

پشت‌صحنه سریال «پوست شیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی در دو قسمت پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تلویزیون فیلم‌های مختلفی را از شبکه‌های سیما پخش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در ایام رحلت پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) در کنار نوستالژی‌ها، فیلم‌های سینمایی جدیدی همچون «دِین»، «تپش»، «یک جای معمولی»، «انتقام»، «آخرین نمایش فیلم» و چند فیلم دیگر را تدارک دیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مانی حقیقی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده متولد 1348 را بشناسید. مانی حقیقی به تازگی به علت فیلم تفریق و نسبتش با ابراهیم گلستان بسیار در حاشیه بوده است. در ادامه بیشتر با مانی حقیقی آشنا شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موضع رسمی سازمان سینمایی درباره بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند و آنهایی که از ایران رفته‌اند به شکل رسمی اعلام شد، طبق گفته روح الله سهرابی همگی آن‌ها ممنوع الکار هستند و هیچ تهیه‌کننده و کارگردانی حق همکاری با آن‌ها را نخواهد داشت، اما آثاری که قبلا بازی کرده‌اند و هنوز اکران نشده بدون هیچ مشکلی روانه پرده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

موضع رسمی سازمان سینمایی درباره بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند و آنهایی که از ایران رفته‌اند به شکل رسمی اعلام شد، طبق گفته روح الله سهرابی همگی آن‌ها ممنوع الکار هستند و هیچ تهیه‌کننده و کارگردانی حق همکاری با آن‌ها را نخواهد داشت، اما آثاری که قبلا بازی کرده‌اند و هنوز اکران نشده بدون هیچ مشکلی روانه پرده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

این تصویر جدید از پانته آ بهرام فراگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از آرایش عجیب پانته‌آ بهرام را ملاحظه می‌کنید که سرش مملو از شاخه‌های درخت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قوه قضائیه اعلام کرد: جریمه 1.5 میلیونی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی مربوط به پرونده قبلی این دو بازیگر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضائیه اعلام کرد: جریمه 1.5 میلیونی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی مربوط به پرونده قبلی این دو بازیگر است.