سه‌شنبه 3 مهر 1403

پایان جولان سارقان مسلح منطقه عظیمیه کرج

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پایان جولان سارقان مسلح منطقه عظیمیه کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش مشترک پلیس آگاهی استان و عوامل کلانتری 14 شهرستان کرج سارقان مسلح منطقه عظیمیه دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری با تهدید سلاح گرم در منطقه عظیمیه شهر کرج، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی استان و عوامل کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری سارقان شناسایی و در اختیار کلیه واحدهای گشت کلانتری‌های مناطق شمالی کرج قرار گرفت که در نهایت یکی از سارقان توسط گشت کلانتری 14 رسالت شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات تکمیلی افزود: در ادامه متهم به انجام 3 فقره زورگیری با تهدید سلاح گرم در منطقه عظیمیه با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرزگفت: بلافاصله اقدامات پلیس آگاهی برای شناسایی همدست متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه نامبرده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موضوع مشکوک بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.