چهارشنبه 4 مهر 1403

پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها با پیروزی صربستان / صدرنشینی ایتالیا با 21 امتیاز

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها با پیروزی صربستان / صدرنشینی ایتالیا با 21 امتیاز

هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 که از روز سه‌شنبه 15 خرداد در شهر‌های کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده بود، شب گذشته بعد از برگزاری 32 مسابقه به پایان رسید.

در آخرین دیدار این هفته تیم‌های صربستان و کانادا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگران ایگور کولاکوویچ سه بر یک کانادا را شکست دادند تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم ملی والیبال ایتالیا با هفت برد و 21 امتیاز در پایان هفته دوم در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های اسلوونی و لهستان نیز رتبه‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.

جدول لیگ ملت‌ها گروه مردان در پایان هفته دوم به قرار زیر است:

ایتالیا 7 برد و 21 امتیاز اسلوونی 7 برد و 18 امتیاز لهستان 6 برد و 18 امتیاز فرانسه 6 برد و 17 امتیاز ژاپن 6 برد و 16 امتیاز برزیل 5 برد و 16 امتیاز کانادا 4 برد و 13 امتیاز کوبا 4 برد و 12 امتیاز آرژانتین 4 برد و 12 امتیاز صربستان سه برد و 10 امتیاز آلمان سه برد و 9 امتیاز آمریکا سه برد و 9 امتیاز هلند سه برد و 9 امتیاز بلغارستان دو برد و پنج امتیاز ترکیه یک برد و دو امتیاز ایران بدون برد و دو امتیاز

هفته سوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان از 29 خرداد تا 3 تیر با 32 دیدار پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در مانیل فیلیپین به ترتیب به مصاف آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور