شنبه 9 تیر 1403

پای بازیگران خانم به جوکر احسان علیخانی باز شد / عکس بازیگران زن جوکر

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پای بازیگران خانم به جوکر احسان علیخانی باز شد / عکس بازیگران زن جوکر

برنامه جوکر در این فصل از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این رئالیتی شو دعوت کرده است. برنامه جوکر در این فصل از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این رئالیتی شو دعوت کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرانجام و با گذشت سه سال از شروع پخش برنامه «جوکر» اولین اپیزود این برنامه با حضور زنان پخش خواهد شد.

برنامه جوکر در این فصل از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این رئالیتی شو دعوت کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سرانجام و با گذشت سه سال از شروع پخش برنامه «جوکر» اولین اپیزود این برنامه با حضور زنان پخش خواهد شد.

به گزارش سینما دیلی، این برنامه که از ابتدای پخش بخاطر مردانه بودن مورد انتقاد بود حالا در این فصل از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این رئالیتی شو دعوت کرده و بر اساس تصویر منتشر شده از سوی شرکت‌گنندگان؛ ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده شرکت‌کنندگان تازه این برنامه خواهند بود.

احسان علیخانی در پایان فصل اول «جوکر» درباره دلیل غیبت زنان در این برنامه گفته بود: «اگر شرایطش فراهم باشد و اجازه‌اش صادر بشود کاملا آمادگی این کار را داریم. موانع و محدودیت‌ها زیاد هست و فضا پر از سوتفاهم‌هایی است که هیچکدام از ما به آن‌ها فکر نکردیم.

اگر مخاطب بداند چقدر چهارچوب‌های ما محدود است ما را می‌بپذیرد. یک کم چهارچوب‌ها را باز کنند خیلی کار‌ها می‌شود کرد.» باید منتظر بود که اپیزود دوم جوکر چه زمان و به چه صورت پخش خواهد شد؟/ فرارو

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پای بازیگران خانم به جوکر احسان علیخانی باز شد / عکس بازیگران زن جوکر 2
پای بازیگران خانم به جوکر احسان علیخانی باز شد / عکس بازیگران زن جوکر 3