شنبه 8 اردیبهشت 1403

پخت و توزیع کیک 30 متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه 15

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پخت و توزیع کیک 30 متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه 15

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از آماده سازی و توزیع کیک همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک میلاد خجسته کریم اهل بیت (ع) گفت: ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت شهرداری منطقه 15 و با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، مرکز نیکوکاری کوثر فدک، کانون خدمت رضوی و گروه هنری شمیم یاس و حضور خادمین حرم امام رضا (ع) سه شنبه 7 فروردین همزمان با اذان مغرب در شهر شهدا و فرهنگسرای خاوران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مراسم خادمین حرم آستان قدس رضوی اقدام به برش و توزیع کیک بین شهروندان و روزه داران می‌کنند افزود: در کنار این برنامه چایخانه محبان الرضا (ع) نیز توسط خادمان آستان رضوی به فعالیت پرداخته و به توزیع چای حضرتی خواهند پرداخت.

مالمیر در ادامه به استقبال پرشور شهروندان از «دهکده بهار ایران و قرآن» پرداخت و افزود: این دهکده با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بود.

جشن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با برش و توزیع کیک 30 متری سه شنبه 7 فروردین همزمان با اذان مغرب در فرهنگسرای خاوران با حضور شهروندان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری