یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پذیرش بیمار در بیمارستان حضرت مهدی (عج) آغاز شده است / فعالیت 380 عضو هیئت علمی دانشگاه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پذیرش بیمار در بیمارستان حضرت مهدی (عج) آغاز شده است / فعالیت 380 عضو هیئت علمی دانشگاه

وزیر بهداشت با بیان اینکه پذیرش بیمار در بیمارستان حضرت مهدی (عج) آغاز شده است، گفت: 380 عضو هیئت علمی دانشگاه در این مرکز درمانی فعالیت می‌کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های بسیار بزرگ در منطقه است که دارای یک هزار تخت و 42 تخت اتاق عمل دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت مهدی (عج) به اندازه یک بیمارستان 110 تخت‌خوابه، تخت اورژانس دارد، گفت: تمام عمل‌های جراحی و پیوندهای کبد و کلیه و... در این بیمارستان انجام می‌شود.

کلان‌بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) چه ظرفیت‌هایی دارد؟

وزیر بهداشت با بیان اینکه 380 عضو هیئت علمی دانشگاه در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: بیمارستان حضرت مهدی (عج) یک بیمارستان آموزشی، درمانی و پژوهشی است که کاملاً دولتی و طرف قرارداد با تمامی بیمه‌ها است.

عین‌اللهی با بیان اینکه مساحت بیمارستان حضرت مهدی (عج) 108 هزار متر مربع است، گفت: برخی از اتاق عمل‌های این بیمارستان هیبریدی است تا اگر لازم باشد بیمار حین انجام عمل، سی تی اسکن و یا دیگر موارد را دریافت کند بدون اینکه از اتاق عمل به اتاق دیگری منتقل شود خدمات را دریافت کند.

وی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان حضرت مهدی (عج) نماد قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: پذیرش بیمار در این مجتمع درمانی آغاز شده است.