جمعه 14 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

خبرگزاری تسنیم

خبرهای ضد و نقیض از عاقبت فیلم «سگ» به کارگردانی ابوالفضل پورعرب در فضای‌مجازی مطرح می‌شود؛ اما تهیه‌کننده آن می‌گوید هیچ توقفی در کار نیست.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش چند نوستالژی، فیلم‌های سینمایی جدیدی را برای آنتن آخر هفته تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش یک فیلم موافقت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تاکید کرد: اتفاق جدیدی برای فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله رخ نداده و این فیلم در داخل ایران اجازه نمایش ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی کارزار به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده که پیش از این با نام «گواهی امضاء» در خبرها آمده بود، در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش موفق به کسب مجوز اکران با رده سنی مثبت 15 شد.

وب‌گاه الف

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تاکید کرد: اتفاق جدیدی برای فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله رخ نداده و این فیلم فقط پروانه نمایش برای خارج از کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده که 4 سال پیش با عنوان «گواهی امضاء» ساخته شده بود، پروانه نمایش گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کارزار» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده که پیش از این با نام «گواهی امضاء» در خبر‌ها آمده بود، در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش موفق به کسب مجوز اکران با رده سنی مثبت 15 شد. امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی، نازنین صلح‌جو، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، علیرضا مهران، بهزاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروانه نمایش فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌اله روز گذشته از سوی سازمان سینمایی صادر شد. حمید نعمت‌اله این فیلم را در سال 98 با بازی لیلا حاتمی در نقش اصلی کارگردانی کرد و همان سال متقاضی حضور این فیلم در جشنواره فجر شد که به دلیل مسائل مرتبط با عدم صدور پروانه نمایش، فیلم از راه‌یابی به جشنواره بازماند. «قاتل و وحشی» پس از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروانه نمایش فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌اله روز گذشته از سوی سازمان سینمایی صادر شد. پروانه نمایش فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» روز گذشته 20 تیر 1402 صادر شد. این پروانه تا تاریخ 20 تیرماه 1404 معتبر است. لازم به ذکر است که این فیلم متقاضی حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فجر بود که از راه‌یابی به جشنواره بازماند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «رکسانا» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی پرویز شهبازی آخرین مراحل ساخت خود را می‌گذراند.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی شایسته تهیه‌کننده و کارگردان سینما از اتمام ساخت فیلم سینمایی «قلهک» و آغاز فیلمبرداری «خرچنگ» در روزهای آینده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اتفاقات پسامهسا هم کار وزیر را آسان کرده (چون می‌تواند باز‌کردن فضا را به حساب ضرورت عادی‌سازی بگذارد) و هم دشوار چون عده‌ای توقع دیگری دارند و دوست دارند مثل جبلی - جلیلی عمل کند.

وب‌گاه عصر ایران

کارگردان فیلم مصلحت با اشاره به سختی‌های ساخت فیلم سیاسی و اعمال نظرهای بیرون از حیطه وزارت ارشاد ابراز تمایل کرد که از وقایع سال گذشته کشور فیلم بسازد اما درعین حال معتقد است به دلیل پیچیدگی این جریان، باید کمی زمان بگذرد تا بعد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، در این روزها مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ساماندهی محتوای صوت و تصویر فراگیر سر و صدای زیادی کرده و کارشناسان، روزنامه نگارا و خبرنگاران و مسئولین این امر مواضع مختلفی گرفتند به این بهانه گفت و گویی داشتیم با مصطفی قاسمیان روزنامه نگار و کارشناس مسائل فرهنگی در حوزه سینما و تلویزیون برای بررسی بیشتر این امر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» ساخته علی جبارزاده پس از سه سال صادر شد.