جمعه 14 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیلی گفت: آئین نامه‌ای مختص حجاب نداریم، ما آئین نامه‌ای درخصوص پروانه ساخت و پروانه نمایش داریم که در آن مسائلی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بالاخره حجاب یک مسئله قانونی در کشور است و ما اجازه نمی‌دهیم هیچ فیلم یا برنامه‌ای با زیر پا گذاشتن قوانین کشور ساخته شود. به همه تهیه‌کننده‌ها و شرکت‌های تولید کننده اعلام شده که افرادی که قانون را زیر پا گذاشتند، اجازه انجام کار هنری ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده این فیلم در اولین فرصت ممکن روی پرده سینما‌ها می‌رود. با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده این فیلم در اولین فرصت ممکن روی پرده سینما‌ها می‌رود. جبارزاده درباره مسیری که «لب خط» برای دریافت پروانه نمایش طی کرده گفت: «لب خط» که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» ساخته علی جبارزاده پس از سه سال صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا مهدوی معتقد است اگرچه برنامه «همآهنگ» توانسته موفق عمل کند اما ترکیب داوری آن‌ها درست نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

کامبیز نوروزی باور دارد سازمان صداوسیما متشکل از دو رسانه به نام رادیو و تلویزوین است، این‌ها دو رسانه خاص هستند و شبکه نمایش خانگی هیچ ارتباطی به تلویزیون پیدا نمی‌کند و سپردن نظارت و صدور مجوز این مدیوم به سازمان صداوسیما کاملا غیر حرفه‌ای و نادرست است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نگاهی به میزان فروش فیلم‌های سینمایی در سه ماهه گذشته و در مجموع، «فسیل» با مخاطب 4 میلیونی و فروش 184 میلیارد تومانی در جایگاه اول فروش سینما قرار دارد.

وب‌گاه الف

فیلم «مصلحت» به خوبی توانسته رویکرد متفاوتی در پرداخت به 2 گانه آرمان و واقعیت داشته و بحث عدالت و مصلحت را به خوبی و سنجیده شده در دل روایت خود قرار داده است، در نهایت این اثر پرداخت مناسبی از یک موضوع سیاسی در قالب روایت تاریخی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی طی صدور نامه‌ای به رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما اظهار کرد: تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحاء مختلف با هنجارشکنی و نادیده‌گرفتن قوانین کشور، مسئله‌ساز بوده‌اند (مثلا کشف حجاب و...) اجتناب ورزند و در صورت هرگونه همکاری اگر هنگام اخذ پروانه نمایش با مشکل مواجه شوند، شخصا مسئول هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در نامه‌ای به رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما نوشت: «تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحاء مختلف با هنجارشکنی و نادیده‌گرفتن قوانین کشور، مسئله‌ساز بوده‌اند (مثلا کشف حجاب و...) اجتناب ورزند.

وب‌گاه عصر ایران

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عروسک» در تدارک اکران این فیلم در نخستین سالگرد فقدان کارگردانش زنده یاد اصغر یوسفی نژاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با طرحی درباره حجاب و با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» به روز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خواستار منع بکارگیری «بازیگران و عوامل هنجارشکن» در فیلم‌ها شده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با صدور نامه‌ای به رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما خواستار منع بکارگیری برخی بازیگران و عوامل هنجار شکن در فیلم‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: تدوین لایحه جامع مقابله با تحریم‌های غیرقانونی در دولت انجام شده و به مجلس تقدیم می‌شود

خبرگزاری تسنیم

فیلم‌های سیاسی معمولا سرنوشتی مبهم دارند و نخستین فیلم سینمایی حسین دارابی به نام «مصلحت» یکی از فیلم‌های توقیفی در این چند سال اخیر بود که توانست نجات پیدا کند و اکنون در حال اکران است.