شنبه 1 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه عرشه آنلاین

سومین قاچاق پیاپی: «ارادتمند نازنین بهاره تینا» هم منتشر شد!. با انتشار نسخه فیلم توقیف شده عبدالرضا کاهانی حالا قاچاق فیلم‌ها به یک بحران همه جانبه برای سینمای ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی در اظهارات خود اشاره کرده که 10 عنوان فیلم مشکلات مشابه دارند و بازیگران آن‌ها بعد از نقش‌آفرینی در فیلم‌ها، اقدام به کشف حجاب یا فرار از کشور کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین، که طرفدارانش او را «دکتر حسن عباسی» صدا می‌زنند در آخرین اظهارات خود از نظریه عجیبش درباره طرح سازمان سیا برای سرنگونی جمهوری اسلامی از طریق «به فساد کشاندن زنان و دختران مسلمان و شیعه» رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - یارنا - پروانه نمایش فیلم سینمایی «سم‌پاشی» به کارگردانی علی یاور صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تعداد و تنوع بازیگران ایرانی در مقایسه با سایر نقاط جهان چندان گسترده نیست و در اغلب موارد فیلمسازان قدرت انتخاب چندانی ندارند و ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است و تا زمانی که شرایط مساعدی برای ورود استعدادهای جدید توسط فیلمسازان در نظر گرفته نشود وضعیت به همین منوال خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی فیلم تفریق با بازی مهناز افشار به صورت قاچاق منتشر شده است. برای اطلاع از پشت پرده انتشار این فیلم با بازی مهناز افشار در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

پخش قاچاق آثار سینمایی اتفاقی است که معضلی بزرگ برای سینما به‌حساب آمده و نیاز به بررسی برای جلوگیری دارد، اما سؤال اصلی اینجاست که این فایل‌ها از کجا و با چه هدفی منتشر می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

در طول ریاست هیچ رییسی بر سازمان سینمایی اصلا چنین اتفاقی به این شدت رخ نداده بود که در کمتر از 6 ماه پنج فیلم سینمایی لو برود و این نشان دهنده آن است که وضعیت سینمای ایران چندان هم تحت کنترل نیست.

خبرگزاری دانشجو

کیانوش اسدی کارگردانی فیلم کوتاه «ببر» را با سوژه وسواس‌های فکری یک مرد، به سرانجام رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست انجمن کارگردانان تئاتر با معاون هنری وزارت ارشاد با بحث‌های گوناگونی همراه بود و در این برنامه، سالاری با اشاره به وضعیت مبهم بودجه تئاتر گفت: «خانه تئاتر در دوران کرونا به انگیزه کمک به درمان هنرمندانی که دچار کرونا شده بودند، 700 میلیون بودجه گرفت ولی چرا این پول هنوز با 3 میلیارد بودجه دیگر در حساب است!؟» البته این پرسش او، بی‌پاسخ ماند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پخش غیرقانونی فیلم سینمایی «تفریق» واکنش نشان داد و گفت که «تلاشمان این است که به خاطر برخی از عوامل فیلمها، کمترین مشکل به خود فیلم‌ها برگردد.»

خبرگزاری تسنیم

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش 3 عنوان فیلم بلند داستانی و 10 عنوان فیلم مستند و 21 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 3 عنوان فیلم داستانی بلند: «دوربرگردان» به تهیه‌کنندگی سید شهاب الدین حسینی و کارگردانی عارفه عنایتی، «انتخاب» به تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی و کارگردانی امید نیک نام، «مرجان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی میلاد بنی طبا...

وب‌گاه گسترش

شهاب حسینی بازیگر سینما که جدیدترین ساخته‌اش در مقام کارگردان با نام «مقیمان ناکجا» روی پرده است، به تازگی پروانه نمایش فیلم داستانی را با نام «دوربرگردان» در مقام تهیه‌کننده گرفته که اطلاعات بیشتری از آن فعلا در دسترس نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش 3 عنوان فیلم بلند داستانی از جمله «دوربرگردان» به تهیه‌کنندگی سید شهاب الدین حسینی و 10 عنوان فیلم مستند و 21 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 3 عنوان فیلم بلند داستانی و 10 عنوان فیلم مستند و 21 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.