پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«فرهاد دریا» خواننده سرشناس افغانستان برای فیلم «آخرین تولد» نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست در سینمای ایران ترانه خواند.

وب‌گاه گسترش

به جای توقیف فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا باید در اولین فرصت اکران می‌شد تا آن موقع می‌دیدید که خود مخاطب با چنین محصولی چه برخوردی خواهد داشت و تکلیف آن به بهترین شکل ممکن روشن می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: چند روز قبل نسخه قاچاق فیلم توقیفی ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی منتشر شد و آخرین برگه از این فیلم پرحاشیه عبدالرضا کاهانی رقم خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه یکشنبه، پنجم شهریورماه شورای صنفی نمایش قرارداد چند فیلم سینمایی جدید با تعیین سرگروه آن‌ها منعقد شد تا به‌زودی روانه اکران شوند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: دشمنان که در ایام اغتشاشات روی تعطیلی سینما خیلی حساب کرده بودند، تیرشان به سنگ خورد. چون مردم دوباره به سینماها برگشتند.

وب‌گاه عصر ایران

به جای توقیف فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا باید در اولین فرصت اکران می‌شد تا آن موقع می‌دیدید که خود مخاطب با چنین محصولی چه برخوردی خواهد داشت و تکلیف آن به بهترین شکل ممکن روشن می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، محسن کیایی، سعید آقاخانی و زنده یاد علی انصاریان به روی پرده سینماها می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: دشمنان که در ایام اغتشاشات روی تعطیلی سینما خیلی حساب کرده بودند، تیرشان به سنگ خورد. چون مردم دوباره به سینماها برگشتند.

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری برای اکران عمومی در مهرماه آماده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری با برخی تغییرات در نسخه نهایی، برای اکران عمومی در اوایل مهرماه آماده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد به انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه گسترش

کمدی «هتل» از 7 شهریور ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر دو فیلم سینمایی «بی رویا» و «جنگ جهانی سوم» که هومن سیدی بخشی از تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت ابتدا قاچاق شد و سپس اکران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمدی «هتل» با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی به سینماها می‌آید، در ادامه تصویری از این دو بازیگر را در صحنه ای از این فیلم مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمدی «هتل» از 7 شهریور ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمدی «هتل» با دریافت پروانه نمایش از 7 مهرماه با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهد شد.