پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه مشرق نیوز

در ایران سینمای تجاری ما تک‌ژانر است و معمولا کسانی که به‌عنوان پدرخوانده‌های جریان اصلی سینما شناخته می‌شوند تقصیر را گردن ذائقه مردم ایران می‌اندازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکران سینما در سال 1402 به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، ولی سبد فیلم‌های در نوبت اکران همچنان سنگین است.

وب‌گاه عصر ایران

حبیب ایل بیگی معاون نظارت سازمان سینمایی گفت: اگر الان کسی بخواهد متقاضی فیلم کمدی باشد، باید به اکران 1404 فکر کند. تا الان به کمدی‌هایی که مجوز دادیم و هنوز به مرحله پروانه نمایش نرسیدند، برای سال 1403 کفایت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایل‌بیگی گفت: انجمن سینماداران و پخش‌کنندگان سال گذشته به وزیر ارشاد نامه زدند که سینما تعطیل است و اگر دولت پول بسیار زیادی وسط نگذارد، باید قید سینما را بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: تلفیق جشنواره جهانی و جشنواره ملی فیلم فجر کار درستی بوده است و بخش بین‌الملل جشنواره مجددا جدا نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد تصریح کرد که تلفیق جشنواره جهانی و جشنواره ملی فیلم فجر کار درستی بوده است و بخش بین‌الملل جشنواره مجددا جدا نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با انتشار نسخه قاچاق فیلم «شب، داخلی، دیوار» پرونده تعدادی از مهم‌ترین آثار اجتماعی سال‌های گذشته سینمای ایران با توقیف و انتشار نسخه آنها در اینترنت بسته شد. دردسرها و تمرینات دشوار نوید محمدزاده برای فیلم «شب، داخلی، دیوار» منتشر شده است. با انتشار نسخه قاچاق فیلم «شب، داخلی، دیوار» پرونده تعدادی از مهم‌ترین آثار اجتماعی سال‌های گذشته سینمای ایران با توقیف و انتشار نسخه آنها در اینترنت...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن شایان فر تهیه کنند سینما و تلویزیون و بازرس سابق جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما طی نامه ای سرگشاده به سید ضیا هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما از شیوه مدیریت فعلی گلایه و اظهار داشت: میدان رقابت را برای جوانان باز بگذارید تا صنف قدرتمند و جریان‌ساز باشد.

خبرگزاری تسنیم

چند روز از انتشار نسخه قاچاق فیلم برادران جلیلوند می‌گذرد و دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی اعلام کرد که سازندگان این فیلم درخواستی برای گرفتن پروانه نمایش نداشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد صیانت از آثار و محصولات سینمایی در خصوص حواشی انتشار غیرمجاز فیلم «شب، داخلی، دیوار» توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران وقت بنیاد مستضعفان بخش‌هایی از فیلم قیصر را برای حاکم شرع وقت نمایش دادند. مدیران وقت بنیاد مستضعفان بخش‌هایی از فیلم قیصر را برای حاکم شرع وقت نمایش دادند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، به دنبال صدور پروانه نمایش برای فیلم قیصر (1348/ مسعود کیمیایی) از سوی محمد علی نجفی مدیر وقت سازمان سینمایی کشور، اختلافاتی بین مدیران هنری بنیاد که سینماهای مصادره شده را مدیریت...

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند برای ساخت آثاری دفاع مقدسی سازندگان آثار سینمایی به سراغ منابع مکتوب تائید شده مراجعه کنند اما سازندگان اثر با کشف یک روایت تخیلی، اثری در وهن دفاع خلق کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این تعهد منتقد است که نسبت به باب شدن روندی به شدت ناصواب و ویرانگر در سینما، یعنی ساخت فیلم‌های به شدت بی‌کیفیت، نازل و خالی از حداقل استانداردهای هنرهای تصویری تحت لوای «ارزشی‌سازی»، هشدار سردهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «نبودنت» در نشست خبری این فیلم سینمایی تاکید کرد فیلمنامه اثر در سال 95 نوشته و فیلم در سال 1400 ساخته و در 1402 دیده شد.