جمعه 10 فروردین 1403

پروانه نمایش

پروانه نمایش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فراخوان چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان چهل‌و دومین جشنواره بین‌الملل فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد و بر اساس زمان بندی انجام شده ثبت نام بین الملل از اول مهر ماه و بخش ملی از اول آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

فراخوان چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد و طبق زمان‌بندی انجام شده ثبت نام بخش بین‌الملل از اول مهرماه و بخش ملی از اول آبان‌ماه آغاز و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. طبق اعلام روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، این دوره جشنواره هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی منتشر شد و طبق زمان بندی انجام شده ثبت نام بخش بین الملل از اول مهر آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد و طبق زمان‌بندی انجام شده ثبت نام بخش بین‌الملل از اول مهرماه و بخش ملی از اول آبان‌ماه آغاز و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌کوتاه پرواز که آذر امسال برگزار می‌شود، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند به مناسبت روز ملی سینما با صدور بیانیه نوشت: هشدار مهم‌تر و بزرگ‌تر متوجه مسئولینی است که در دوره حوادث تلخ سال گذشته دعوت به گفتگو می‌کردند اما با رفع نگرانی‌ها، نه تنها راه گفتگو باز نشد که شاهد برخوردهای قهری و حتی احکام تحقیرآمیز و ناپسند هم بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به‌طور مستقیم پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگوی بی‌واسطه با مردم در دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان برای سومین بار در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر و پاسخگوی سوالات مردم شد. قول می‌دهیم که سال آینده سامانه سماح با کمترین مشکل در خدمت زائران باشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره گلایه یک شهروند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه خبرنگار خبرگزاری دانشجو، فیلم خاموشی، در ژانر دارم اجتماعی همراه با اندک نگاه فلسفی بخشی از جامعه ایران امروز را به تصویر می کشد و این اثر نشان از نگاه دغدغه مند کارگردان جوان آن خبر می دهد. علی رضا عزت ور کارگردان فیلم خاموشی در رشته مدیریت بازرگانی و همچنین کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده و دوره‌های فیلمبرداری تخصصی را در داخل و خارج کشور زیر نظر استادانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم خاموشی، سومین اثر علیرضا عزت ور با ژانر اجتماعی و درام پروانه نمایش گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم خاموشی، سومین اثر علیرضا عزت ور با ژانر اجتماعی و درام پروانه نمایش گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع مرتضی پورصمدی، فیلمبردار زبردست سینما و تلویزیون ایران، امروز با حضور هنرمندان در حیاط خانه سینمای شماره 2 برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر با 8 فیلمنامه موافقت کردند.