یک‌شنبه 8 مهر 1403

پروژه نیوم؛ آرزوی شداد سعودی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پروژه نیوم؛ آرزوی شداد سعودی

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید صمیمی نژاد*؛ الَم تَرَ کَیفَ فَعَلَ رَبُکَ بِعاد اِرَمَ ذاتِ العِمادِ الَتِی لَم یخلَق مِثلُها فِی البِلادِ؛ آیا ندیدی پروردگارت با قوم عاد چه کرد؟ با آن شهر اِرَم و باعظمت عاد چه نمود؟ همان شهری که مانندش در شهر‌ها آفریده نشدهسوره مبارکه فجر آیات 6 تا 8بت پرستی و جاهلیت و شرک نوین... باطن همان جاهلیت بدوی است و فقط پوسته و قشر آن و رفتارش تغییر یافته است.

همان ادبیات نمرودی و فرعونی و شدادی که در جبهه باطل و در بندگی ابلیس است. انسان آخرالزمانی تمام صنوف و مشرب فکری و مکاتب مادی و ایسم‌های شیاطین انسی را دیده و یا تجربه کرده و در این کشاکش دهر جبهه حق با انواع اصنام و بت‌ها و مشرکین عالم در مصاف بوده است که در هر عهدی ظهور و در نیم قرنی افول کرده اند و این حق و آخرین موهبت و امانت الهی یعنی دین مبین اسلام با تمام حوادث و تخاصمات پابرجاست؛ و روزی نیست که جنود انسی ابلیس در اکناف عالم با ماموریتی جدید به ساحت مقدس بشریت و دین اسلام حمله نکند... و نهایت قساوت و دنائت را به نمایش نگذارد.

با گذر از حوادثی، چون جنگ و غارت کشور‌ها و به بن بست رسیدن همه مکاتب و سردرگمی مردم بخصوص غرب و پرسش و بیداری خودآگاهی انسان که بدنبال منجی خود است، نقشه خبیثانه مرگ میلیون‌ها انسان را با بیماری سفید با نام خود گذاشته کرونا را نیز اجرا کردند به خیال خام خویش برای محیا سازی جهان... آری درست متوجه شدید... سمبل گرایی افراطی و نمادگرایی برای تحقق آرمان خبیث ویل دورانتی هزاره منهای خدا؛ پروژه شیطانی نیوم... باید سرزمین وحی و نبوی را نیز زین پس سرزمین‌های اشغالی حجاز نامید که تاریخ گویای نقشه‌های بلند مدت جریان جهانی صهیونیسم و اذنابش برای آخرالزمان و مقابله با خدا بوده است.

و چه بسیارند نماد‌ها و علائم ماسونی و شیطانی و ایلومناتی در جای جای سرزمین حجاز تا عمق مسجدالحرام... تمام توان و قدرت و امکانات خود را تجمیع کرده اند تا به انسان آخرالزمانی القاء الحاد و کفر کنند که ببینید هیچ خبری نیست... حوادث اخیر در کشور بحدی از این گزاره‌های نهفته دارد که تا ماه‌ها می‌شود از بطن آن جنگ احزاب آخرالزمانی و به تعبیر حضرت امام خامنه ایی در نوروز 1398 یعنی جنگ انس و جن را با مستندات متقن استخراج کرد و در آینده نزدیک ابعاد گسترده این بربریت مدرن ائتلاف آن‌ها را به طبقات مختلف مردم آگاه‌سازی نمود.

غایت این اراذل عالم ناامیدی انسان از منجی است و بس. پروژه نیوم حکومت سعودی نیز در همین راستا است و این جاه طلبی و رویا پردازی همان تغییر پوسته ادبیات شدادی، نمرودی، فرعونی و هیرودی است؛ و چقدر نشانه‌های روشن در قرآن کریم از بلاهت انسان باغی و طاغی تمثیل شده است برای عبرت آیندگان که با زر و زور و تزویر به جنگ با خدا و توحید برخاسته بودند و آن بود فرجام ذلت بارشان...

محمد بن سلمان؛ این تربیت یافته دست صهیونیسم جهانی و بعنوان یک طبقه از جریان جهانی ماسونی؛ اکنون موظف به اجرای بت اعظم بنام نیوم است که از ابزار شیطان القاء و تبلیغات است که هیبتی و هیمنه ایی ترسیم کند برای عامه مردم که ببینید انسان چه قدرتی دارد و... آنهم کجا در نزدیکی مرکز و میعاد همه انبیاء و اوصیاء و اهل توحید؛ یعنی کعبه... رخ نمایی شیطانی با تمام مظاهرش برای اهل دنیا...

اما نکته بسیار مهم و اساسی در این موضوع است که با توجه به تحولات و تغییرات بسیار سریع در جغرافیای سیاسی و اقتصادی دنیا و جابجایی مؤلفات قدرت‌ها و ساز وبرگ آن‌ها و افول و ظهور و رویش‌ها؛ ترسیم نوار و جبهه و خطوط مواجهات آخرالزمانی؛ پروژه نیوم بعنوان یک هدف راهبردی برای محور مقاومت است و بن سلمان کاملا به این مساله واقف است؛ اما چرا با وجود این تهدید بالفعل با جنون در حال پیش بردن است؟

پاسخ اینجاست: او یک پیمانکار مطیع در اجرای فرامین جریان جهانی مذکور است و بس. تعبیر محمدبن سلمان به شداد پادشاه کافر عهد قدیم که می‌خواست شهری بسازد در برابر دعوت حضرت هود علی نبینا و علیه السلام از او برای یکتا پرستی و توصیف بهشت؛ وعده کرد همان بهشت موعود را خواهد ساخت که در فاصله اندکی از آن سهر رویایی و پیشرفته آنزمان؛ گرفتار عذاب الهی صاعقه شده و همراه یارانش به هلاکت می‌رسد، بدین خاطر است که با تمام شواهد و قرائن و تحلیل‌های محکم؛ وضعیت حکومت دیکتاتوری سعودی بلحاظ داخلی و جنبش‌های سیاسی مذهبی و قبیله ایی و مدنی مردم چه اهل سنت و چه شیعه در عربستان و انصارالله یمن؛ در آستانه یک سری مجموعه حوادث است و باوجود ترسیم چشم انداز‌های خیالی و متوهمانه بن سلمان برای نیوم و تقویم اتمام و افتتاح آن؛ او نیز به وعده صادق الهی به هلاکت خواهدرسید؛ و شهر خیالی اش را نخواهد دید.

اخیرا در طی چندسال اخیر پژوهشگران باستان شناسان غربی اقدام به مطالعات و حفاری منطقه مذکور قوم عاد که پدر شداد بود در کویرهایحوالی صنعا، حضرموت و عمان نموده اند که اسکلت و جمجمه انسان‌هایی با قد قریب به چهار متر کشف نمودند که این عملیات پس از آشکار شدن برخی شواهد حفاری شده توسط سعودی‌ها کاملا متوقف شده است. به امید آزادی حجاز و قدس شریف.

* فعال سیاسیسوم آبان یکهزار و چهارصدویک