چهارشنبه 4 مهر 1403

پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در مسیر پیشرفت بیشتر

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در مسیر پیشرفت بیشتر

پرونده تکمیل پروژه های نیمه‌کاره در حوزه ورزش، اتفاقی بود که از دولت سیزدهم با جدیت بیشتری دنبال شد و در این دوره هم با حضور احمد دنیامالی و تخصص وی در مسائل سخت‌افزاری و زیرساختی، با اهمیت بیشتری دنبال شده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزش ایران مدت‌هاست که با مسئله بزرگی به نام پروژه‌های نیمه‌کاره مواجه است؛ چالشی که باعث شده تا دولت‌های مختلف با آن دست و پنجه نرم کنند و در بسیاری از اوقات هم به نتیجه مشخصی نرسیده است و پروژه‌های ورزشی در سراسر کشور همچنان با معضل نیمه‌تمام بودن مواجه هستند. در دولت سیزدهم و در دوره حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی حدود 70 درصد پیشرفت داشتند، اما بسیاری از پروژه‌های ورزشی هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

در هفته جاری با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، جلسات وبیناری بررسی مشکلات و پروژه‌های دوازده استان مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسات پروژه‌های در حال احداث یا در حال تکمیل هر استان از لحاظ پیشرفت و تجهیز و ساخت مورد توجه وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت و برای هر کدام از این پروژه‌ها منابع مالی این پروژه ها مطرح شد.

سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، لرستان، بوشهر، سمنان، مازندران، اصفهان، همدان و فارس، استان هایی بودند که به همراه نمایندگان و مدیران کل خود در این جلسه حضور داشتند و این اتفاق برای اولین بار با حضور روسای ادارات ورزشی شهرستان‌ها برای هر استان به صورت وبیناری صورت گرفت.

این اتفاق از جهتی موضوعیت پیدا می‌کند که در گذشته، برای بررسی این مشکلات سفرهای استانی هزینه‌بر و وقت‌گیری انجام می‌شد و در جلسه‌ای که برگزار شد، وزیر ورزش و جوانان به طور همزمان با 12 استان برای پیگیری مشکلات مد نظر قرار گرفته شده ارتباط گرفت و آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مسئله پروژه نیمه‌کاره، اتفاقی بود که از دولت سیزدهم با جدیت بیشتری دنبال شد و در این دوره هم با حضور احمد دنیامالی و تخصص وی در مسائل سخت‌افزاری و زیرساختی، با اهمیت بیشتری دنبال شده است و با وجود هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مختلف در این زمینه می‌توان شاهد اتفاقات جدیدتری در سخت‌افزارها و پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در کشور بود.