سه‌شنبه 17 مهر 1403

پلیس جلوی ورود بیش از 4 هزار خودرو به شهرهای خراسان شمالی را گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پلیس جلوی ورود بیش از 4 هزار خودرو به شهرهای خراسان شمالی را گرفت

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از ورود چهار هزار و 424 دستگاه خودرو به شهرهای استان جلوگیری شد.

سردار علیرضا مظاهری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت های تردد، 36 نقطه در سطح استان تحت پوشش انتظامی و ترافیکی پلیس قرار گرفته است و در تمامی این نقاط که به ورودی ها و همچنین داخل شهرهای استان منتهی می شود، 302 نفر نیرو به کارگیری شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت رانندگان 844 دستگاه خودرو متخلف که به اجرای طرح محدودیت تردد بی توجه بودند اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برای 552 دستگاه خودرو جریمه 2 میلیون ریالی، 114 دستگاه خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و 179 دستگاه خودرو نیز جریمه 10 میلیون ریالی اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد چهار هزار و 424 دستگاه خودرو از ورودی شهرهای استان عودت شدند، گفت: به رانندگان 22 هزار و 234 دستگاه خودرو نیز تذکر لسانی ارائه شده است.

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع طرح محدودیت های تردد یک هزار و 513 مورد بازدید نیز از واحد های صنفی صورت گرفته که در این رابطه به 700 واحد صنفی متخلف تذکر داده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: 50 تیم به صورت روزانه بر روند اجرای این طرح نظارت می کنند و در این مدت 43 واحد صنفی متخلف پلمب و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، از شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا 2 هفته ادامه دارد.

*س_برچسب‌ها_س*