جمعه 7 اردیبهشت 1403

پنج تن مرغ منجمد در قصرشیرین توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنج تن مرغ منجمد در قصرشیرین توزیع شد

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: پنج تن مرغ منجمد با نرخ مصوب باهدف تامین مایحتاج ضروری مردم و تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

مرادعلی تاتار چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مرغ طی یک ماه گذشته از طریق برخی فروشگاه‌های سطح شهر در میان مردم در راستای تامین این کالای اساسی با نرخ مصوب توزیع شده تا مردم در این خصوص نگرانی و کمبودی نداشته باشد.

وی اظهار داشت: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه طی یکماه گذشته 15 تن برنج، 10 تن روغن و 11 تن شکر جذب و از سوی فروشگاه های عامل در شهرستان قصرشیرین عرضه شده است.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد: بازرسی از اصناف شهرستان با شدت انجام می‌شود و با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی می‌شود.

او اضافه کرد: یک تیم متشکل از نماینده ادارات عضو ستاد کرونا زیرنظر شبکه بهداشت و درمان در سطح شهر با توجه به سرایت ویروس کرونا نظارت می‌کند. تاتار اظهار داشت: با توجه با اجرای محدودیت های کرونایی مشاغل گروه یک و 2 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می کنند و مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند. فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: شماره تلفن 124 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 2 هزار و 500 واحد صنفی دارد.

*س_برچسب‌ها_س*