چهارشنبه 2 خرداد 1403

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی در پیامی رحلت عالم وارسته و معلم اخلاق، مرحوم آیت الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در پیام روح الله دهقانی فیروزآبادی به مناسبت رحلت آیت الله ناصری دولت آبادی آمده است: ارتحال عالم وارسته و معلم اخلاق، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی موجب اندوه و تأثر فراوان شد؛ ایشان، سال‌ها با مجاهدت دلسوزانه در راه جذب حداکثری مردم و به ویژه جوانان به سوی تعالیم نورانی قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) گام برداشت و با معرفت اندوخته و بیان شیوا و نیز اداره حوزه‌های علمیه و موسسات تحقیقاتی و فرهنگی تحت اشراف خود به تعلیم و تزکیه پویندگان راه حقیقت پرداخت. رییس سازمان جهاد دانشگاهی ضمن تسلیت فقدانِ آن مرحوم به خانواده و فرزندان ایشان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندانش و نیز مردم عزیز اصفهان و همه ارادتمندان قرآن و عترت، در ادامه از خداوند سبحان برای آن راحل الی الله، رحمت واسعه و مغفرت و حشر با اولیا الله، مسئلت کرد.

آیت الله شیخ محمد علی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان امروز (جمعه) در یکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.

این استاد اخلاق ماه گذشته بدلیل بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود.

برچسب‌ها