شنبه 14 مهر 1403

پیام خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه، «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» بود

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
پیام خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه، «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» بود

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: پیام خطبه‌های دیروز رهبر انقلاب در نماز جمعه «قدرت و صلابت» از یک سو، و «تدبیر و سیاست» از سوی دیگر بود.

سید حسین مرعشی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، پیام اصلی خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران را جمع بین «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» عنوان کرد.

وی گفت: رهبری مثل همیشه یک‌تنه بار مسئولیت سنگین هدایت منطقه و جبهه مقاومت و کشور را به تنهایی بر دوش می‌کشند و در خطبه‌های دیروز ایشان هم «قدرت و صلابت» جمهوری اسلامی ایران هم عمق «تدبیر و سیاست» نمایان بود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم قدرت‌های دنیا این مواضع حکیمانه را دریابند و رژیم صهیونیستی تجاوزگر، ظالم و جنگ‌افروز را مهار کنند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: [این اقدام] کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایتهای حیرت‌آور آن رژیم بود؛ رژیم خون‌آشام، رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه، نه تعلل می‌کنیم، نه شتاب‌زده می‌شویم.