دوشنبه 16 مهر 1403

پیام مسعود پزشکیان به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور / پیاده‌روی اربعین همبستگی ملت‌ها و مذاهب را به تصویر کشید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیام مسعود پزشکیان به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور / پیاده‌روی اربعین همبستگی ملت‌ها و مذاهب را به تصویر کشید

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور در پیامی اعلام کرد: پیاده‌روی اربعین به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر ساله صحنه‌های باشکوه و به‌یادماندنی در سطح جهانی به تصویر می‌کشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور که صبح امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: رویداد آئینی و معنوی پیاده‌روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم‌ستیزی، به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر ساله صحنه‌های باشکوه و به‌یادماندنی در سطح جهانی به تصویر می‌کشد. رئیس‌جمهور اضافه کرد: باور داریم توفیق حضور و خدمتگزاری در این مسیر نورانی بدون عنایت الهی و خلوص قلبی و عملی امکان‌پذیر نیست و هر قدمی در هر جایگاهی برای خدمتگزاری به خیل عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر عاشقان حسینی ثبت و ضبط بوده و در پیشگاه پروردگار مهربان مأجور خواهد بود. پزشکیان افزود: امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تلاش‌هایی که در این حرکت مردمی و پرفیض انجام می‌شود، شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت‌های آزاده جهان به‌ویژه ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی به سرور و سالار شهیدان و برگزاری پرشورتر این مراسم باشیم.

خبر مرتبط بهانه تازه منتقدان برای تخریب دولت پزشکیان / حضور تیم ملی موج سواری در دانمارک حاشیه‌ساز شد

ماه عسل مخالفان دولت و پزشکیان و وزرایش رو به پایان است. این افراد که تنها در شعار به حمایت از وفاق ملی مطرح شده از سوی رییس جمهور مشغولند، در عمل رویه دیگری را دنبال می‌کنند!

وی اضافه کرد: فرصت را مغتنم می‌شمارم بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه‌ای این همایش بزرگ معنوی به ویژه تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی موکب‌داران، عزیز مردم متدین و مهمان‌نواز استان‌های مرزی کشورمان و همچنین از میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تأمین امنیت، نیازها و شرایط مناسب اسکان برای میلیون‌ها دلدادگان حسینی اعلام می‌نمایم. رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سلامتی و دوام توفیقات همه خدمتگزاران این مسیر روشنایی‌بخش را از درگاه خداوند متعال خواستارم. این پیام توسط محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این همایش قرائت شد. همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پیام مسعود پزشکیان به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور / پیاده‌روی اربعین همبستگی ملت‌ها و مذاهب را به تصویر کشید 2