پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیرمردانی که چشمشان دنبال دلار و غرب بود فرهنگ و اقتصاد را نابود کردند / برای خونخواهی از امام حسین (ع) باید قوی باشیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پیرمردانی که چشمشان دنبال دلار و غرب بود فرهنگ و اقتصاد را نابود کردند / برای خونخواهی از امام حسین (ع) باید قوی باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی بیان کرد: باید قوی باشیم البته افسوس که در دو زمینه باخته ایم؛ یکی فرهنگ و دیگری اقتصاد است که دست فرزندان انقلابی نبود اگر اینها نیز دست فرزندان انقلابی بود اکنون پیشرفت هایی همچون دیگر زمینه ها داشتیم اما پیر و پاتال ها که چشمانشان دنبال دلار و غرب بود این اجازه را ندادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امام‌جمعه کاشان ظهر امروز در تجمع عاشورائیان شهر یاسوج گفت: راه حسین همچنان مانده است و فریاد لبیک یا حسین ادامه داردلبیک یا خامنه ای اکنون مصداق لبیک یا حسین است.

حجت الاسلام شیخ عباسعلی سلیمانی بیان کرد: باید برای خونخواهی قوی باشیم، خون خواهی حسین با ناتوانی ایحاد نمی شود ما قبل از انقلاب هیئت داشتیم سینه می زدیم اما ضعیف بودیم، در این کشور هیچ کاره بودیم در سرنوشت کشورمان هیچ دخالتی نداشتیم در زمینه سیاسی فقط امریکا و سفارتش بود ما باخته بودیم. مقوله امنیت نیز دست ساواک بود هرچه سازمان سیا می گفت همان می شد، در مقوله امنیت به ابر قدرت ها باخته بودیم. وی ادامه داد: در مقوله علمی گفته بودند ایران نمی تواند یک سوزن بسازد و فقط بلد است مفت بخورد. سلیمانی گفت: آمریکا بارها در مقابل ایران آی کیو و عقلش را از دست داده است نشاندن پهپاد آر کی یو 170 توسط ایران که چیزی نیست. وی با اشاره به واکسن کرونا گفت: جوانان این کشور کرونا را توانستند بسازند فرزندان امام با شعار لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه ای توانستند واکسن برکت را بسازندما درتکنولوژی، نظامی، علمی، سیاسی و امنیتی به جایی رسیده ایم که فرزندان ما امثال زم و ریگی را به راحتی دستگیر کردند اقتدار لبیک یا حسین حلقه امنیتی آنها را شکست و به راحتی آنها را دستگیر کردند. امام جمعه کاشان ادامه داد: باید قوی باشیم البته افسوس که در دو زمینه باخته ایم؛ یکی فرهنگ و دیگری اقتصاد است که دست فرزندان انقلابی نبود اگر اینها نیز دست فرزندان انقلابی بود اکنون پیشرفت هایی همچون دیگر زمینه ها داشتیم اما پیر و پاتال ها که چشمانشان دنبال دلار و غرب بود این اجازه را ندادند. وی افزود: رهبر انقلاب بارها تاکید کردند اقتصاد کشور باید بدون نفت اداره شود هیچ رییس جمهوری به توصیه های رهبر توجه نکردند مشکلات امروزی که در معیشت مردم وجود دارد این است که اقتصاد ما نفتی بود و نفتی ماند. سلیمانی گفت: خدا را شاکریم با حضور سه رکن نظام می توانیم عقب افتادگی ها را جبران کنیم از قدرت مان برای به زانو درآوردن آمریکا استفاده خواهیم کرد هرچه داریم از فرهنگ عاشورا و کربلا داریم. وی ادامه داد: فریاد لبیک یا حسین شعار جهانی شده است ما اکنون در ابتدای راه هستیم از این راه باید دفاع کنیم، حسین عزیز اگر در کربلا تو را تنها گذاشتند ملت ما دیگر تو را تنها نمی گذارند اجازه نمی دهم بار دیگر علما بیفتد.

خبرنگار: زهرا داوودی انتهای پیام /