دوشنبه 2 مهر 1403

پیشگیری از جولان دزدان در بلوار کتابخانه ملی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیشگیری از جولان دزدان در بلوار کتابخانه ملی

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه خبرگزاری فارس، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اشاره به دریافت گزارش های مردمی و رسانه‌ای در خصوص سرقت های پی‌در‌پی در این مسیر، از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت در بلوارکتابخانه ملی خبرداد.

وی بیان کرد: در خصوص پخش خبر منتشرشده در رسانه ها تحت عنوان"جولان دزدان / دربلوار کتابخانه ملی چه می گذرد؟"به معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی و پیگیری این موضوع ماموریت ویژه داده شد.

نیکوکار اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دادسرای مربوطه خواسته شد تا با دعوت نماینده کتابخانه ملی و کلانتری محل نسبت به راهکار مناسب و اتخاذ راهکارهایی از جمله پیشگیری وضعی و انتظامی اقدام شود.

وی گفت: جهت ایجاد امنیت مستمر در این منطقه بنا شد تا با نصب دوربین، همکاری حراست کتابخانه، نصب کیوسک، حضوردائمی گشت موتوری و خودروئی از سوی کلانتری از اقدامات سارقان جلوگیری به عمل آید.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید کتابخانه ملی قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است