یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پیش‌بینی متفاوت آمریکا و اروپا برای 72ساعت آینده تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پیش‌بینی متفاوت آمریکا و اروپا برای 72ساعت آینده تهران

الگوهای پیش بینی نشان می دهند که برای امروز احتمال اینکه برخی توده های بارشی بسیار قدرتمند عمل کنند وجود دارد و این احتمال هست که شاهد بارش های بسیار شدیدی در برخی نقاط باشیم! الگوهای پیش بینی نشان می دهند که برای امروز احتمال اینکه برخی توده های بارشی بسیار قدرتمند عمل کنند وجود دارد و این احتمال هست که شاهد بارش های بسیار شدیدی در برخی نقاط باشیم! به نقل از کانال تلگرامی هواشناسی...

الگوهای پیش بینی نشان می دهند که برای امروز احتمال اینکه برخی توده های بارشی بسیار قدرتمند عمل کنند وجود دارد و این احتمال هست که شاهد بارش های بسیار شدیدی در برخی نقاط باشیم!

به نقل از کانال تلگرامی هواشناسی تهران و البرز؛ در صورت وقوع این پیش بینی، در برخی نقاط منطقه شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهیم بود، بنابراین همانطور که گفتیم، از رفتن به پشت بام، ارتفاعات و همچنین اطراق در اطراف رودخانه ها به شدت پرهیز کنید!

مدل هواشناسی آمریکا بارش های سنگینی را برای دامنه‌های جنوبی البرز طی این دو سه روز پیش بینی کرده است ولی مدل هواشناسی اروپا، برخلاف این مدل، بارش های معمولی را در برخی نقاط منطقه پیش بینی کرده است که باید دید کدام مدل در نهایت پیروز می شود.

منبع برترین ها

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی متفاوت آمریکا و اروپا برای 72ساعت آینده تهران 2