پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پیوست عدالت اجتماعی نگرش دولت سیزدهم در برنامه ریزی‌ها است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیوست عدالت اجتماعی نگرش دولت سیزدهم در برنامه ریزی‌ها است

خمین - ایرنا - معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه دولت سیزدهم در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش و جوانان این است که برای هر برنامه و تصمیم، پیوست عدالت اجتماعی در نظر گرفته شود.

«بنیامین شکوه فر» عصر جمعه در آیین بهره‌برداری از 2 طرح ورزشی در شهرستان خمین افزود: با حمایت‌های دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دورترین نقاط کشور نیز اماکن ورزشی احداث شده است. وی ادامه داد: عموم مدال آوران، المپیکی‌ها و قهرمانان ورزش از مناطق محروم کشور هستند و وظیفه وزارت ورزش و جوانان استفاده از ابزارهایی برای استعدادیابی در این مناطق است. معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ظرفیت سازی در مناطقی که جوانان مستعد دارند از تکالیف شرعی و قانونی است و هیچ جوانی نباید بخاطر نداشتن امکانات از فضای ورزشی دور بماند. وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در مدت 60 روز انتصاب، هفت سفر استانی حتی به دورترین مناطق کشور و بررسی وضعیت ورزش و جوانان انجام داده است. رئیس اداره ورزش و جوانان خمین در این آیین گفت: زمین چمن مصنوعی شهر قورچی باشی با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به متراژ یک‌هزار و 200 متر مربع احداث شده است. سعید امجدی ادامه داد: این زمین در مدت کمتر از چهار ماه از سوی شهرداری و شورای شهر قورچی باشی ساخت شد. وی بیان کرد: سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جوادیه نیز از سال 90 آغاز و در سال 99 با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی به اتمام رسیده است. رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: این سالن ورزشی به متراژ یک هزار و 315 متر مربع احداث شده است. امجدی افزود: بخش کمره شهرستان خمین دارای استعدادهای بسیاری در حوزه ورزش است و ورزشکارانی در سطح ملی و استانی دارد.

زمین چمن مصنوعی شهر قورچی باشی و سالن ورزشی شهید "حاج قاسم سلیمانی" در روستای جوادیه از توابع شهرستان خمین عصر جمعه با حضور معاون امور حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم خمین در مجلس و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد. شهرستان خمین 105 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*