دوشنبه 16 مهر 1403

چرا تک نت دارای بهترین اینترنت پوینت تو پوینت ایران است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
چرا تک نت دارای بهترین اینترنت پوینت تو پوینت ایران است؟

با پیشرفت تکنولوژی و وابستگی کسب و کارها به اینترنت، امروزه هر سازمان و کسب و کاری به دنبال انتخاب یک شبکه اتصال امن هستند. اینترنت پوینت تو پوینت در راستای توسعه اتصالات اینترنت در چندین سال وارد بازار شده است. اینترنت پوینت تو پوینت چیست؟ در این نوع از اتصالات چند نقطه متفاوت در یک شبکه خصوصی به صورت بی سیم به یکدیگر متصل می‌شوند. لازم به ذکر است که امنیت بالا در اتصال اینترنت Point to Point باعث شده است که اکثر کسب و کارها از این نوع اینترنت در سازمان‌های خود استفاده کنند. اگر شما نیز می‌خواهید با امکانات و ویژگی‌های اینترنت وایرلس آشنا شوید و بدانید که کدام شرکت بهترین اینترنت پوینت تو پوینت را ارائه می‌دهد، تا پایان با ما همراه باشید.

اینترنت پوینت تو پوینت چیست؟

اینترنت پوینت تو پوینت یا همان اینترنت نقطه به نقطه که با امواج رادیویی نیز شناخته شده است، دو یا چند مکان مختلف را به صورت کاملا ایمن و با سرعت بالا به یکدیگر متصل می‌کند. زمانی که چندین نقطه از طریق اینترنت نقطه به نقطه به یکدیگر متصل می‌شوند،

در این صورت یک شبکه ایجاد می‌شود و افرادی که در خارج از شبکه حضور دارند، نمی‌توانند به اطلاعات موجود در درون شبکه دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند که امروزه اینترنت وایرلس یکی از امن ترین سرویس‌های اینترنتی است که توسط شرکت تک نت ارائه می‌شود. برای اینکه شما بتوانید از این سرویس استفاده کنید، ابتدا باید یک نقطه را به عنوان مبدا در نظر بگیرید و سپس نقاط دیگر را از طریق آنتن و یا تجهیزات دیگر، به این شبکه متصل کنید.

بهترین اینترنت پوینت کدام است؟

به دلیل اینکه اینترنت نقطه به نقطه مزایای بسیار بیشتری نسبت به سایر سرویس‌های اینترنتی دارد، امروزه کسب و کارهای مختلفی از این نوع اینترنت استفاده می‌کنند. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌های اینترنت پوینت تو پوینت شرکت تک نت بپردازیم. با ما همراه باشید!

پینگ پایین

به زبان ساده تر، هرچقدر که میزان پینگ یک سرویس کمتر باشد، سرعت اینترنت نیز به همان اندازه زیاد تر می‌شود.. در این میان؛ اینترنت Point to Point که توسط تک نت ارائه می‌شود، کمترین میزان پینگ را دارد. به همین دلیل امروزه گیمرهای زیادی اینترنت پوینت تو پوینت تک نت را انتخاب می‌کنند؛ چرا که سرعت بالا و پینگ پایین در بازی‌های آنلاین حرف اول را می‌زند. لازم به ذکر است که اینترنت نقطه به نقطه برای مصارف خانگی اصلا مناسب نیست؛ چرا که هزینه بالایی را می‌طلبد.

امنیت بالا

امنیت بالا یکی از مهمترین ویژگی‌های بارز اینترنت پوینت تو پوینت شرکت تک نت به شمار می رود. این اینترنت به دلیل رمز نگاری‌های دقیقی که دارد، اجازه نمی‌دهد افرادی که بیرون از شبکه حضور دارند، به راحتی به اطلاعات درون شبکه دسترسی داشته باشند. در این میان، اینترنت نقطه به نقطه نسبت به سایر اتصالات اینترنتی از جمله اینترنت مخابرات، اینترنت adsl و... از امنیت بالایی برخوردار است. بنابراین سازمان‌هایی که به دنبال حفط حریم خصوصی و اطلاعات خود هستند، دست به انتخاب اینترنت Point to Point می‌زنند!

سرعت بالا

حتما برای شما اتفاق افتاده است که ارسال یک فایل زمان زیادی را از شما گرفته باشد! این اتفاق میزان بهره وری در کار و حتی در زندگی را کاملا پایین می آورد. در این میان؛ سرعت یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب نوع شبکه اینترنت است. افرادی که سرعت اینترنت را یک امر ضروری می‌دانند، اینترنت نقطه به نقطه تک نت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای این افراد باشد. لازم به ذکر است که سرعت اینترنت پوینت تو پوینت می‌تواند تا 100 الی 200 مگابایت بر ثانیه نیز برسد!

حجم و قیمت

مهمترین موضوعی که اکثر افراد در انتخاب نوع شبکه اینترنت با آن رو به رو می‌شوند، قیمت آن است. اگر فقط دو نقطه را می‌خواهید به یکدیگر متصل کنید، در این صورت قیمت اینترنت پوینت تو پوینت بسیار ارزان تر خواهد بود. البته هزینه برقرای اتصال بین چندین نقطه متفاوت خواهد بود و هزینه‌های بیشتری را به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است که اگر دید بلند مدتی داشته باشید، قیمت پهنای باند اینترنت نقطه به نقطه برای یک سازمان بسیار مقرون به صرفه تر است.

بهترین ارائه دهنده ایپنترنت پوینت تو پوینت ایران؟

اگر در کنار امنیت بالا به دنبال اینترنت فوق پر سرعت هستید، بی شک اینترنت پوینت تو پوینت شرکت تک نت یک گزینه بسیار عالی به شمار می‌رود. امروزه تک نت واژه ای کاملا آشنا بین کاربران سرویس‌های اینترنتی است؛ چرا که این شرکت علاوه بر ارائه بهترین سرویس‌های اینترنتی، به صورت 24 ساعت پشتیبانی ارائه می‌دهد. در این میان؛ شرکت تک نت برای ارائه خدمات بیشتر به کاربران خود، اینترنت نقطه به نقطه را نیز به خدمات خود اضافه کرده است و با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت آن را ارائه می‌کند. از جمله مهترین ویژگی‌های بارز این شرکت عبارتند از:

ارائه تضمین خدمات

پشتیبانی اختصاصی برای هر خریدار

راه اندازی سریع تر

نتیجه گیری

امروزه سازمان‌ها جهت حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خود از اینترنت پوینت تو پوینت تک نت استفاده می‌کنند. این نوع اینترنت در کنار پینگ کم و سرعت بالا، امنیت کامل را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این میان، شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت تک نت یکی از بهترین شرکت‌هایی است که به ارائه اینترنت پوینت تو پوینت می‌پردازد. شما می توانید جهت استفاده از اینترنت Point to Point وارد سایت تک نت شوید و سفارش خود را ثبت کنید تا کمتر از 48 ساعت توسط تیم تک نت این اینترنت برای شما راه اندازی شود.

هم اکنون دیگران می خوانند 16 اردیبهشت 1402 - 12:09
چرا تک نت دارای بهترین اینترنت پوینت تو پوینت ایران است؟ 2
چرا تک نت دارای بهترین اینترنت پوینت تو پوینت ایران است؟ 3
چرا تک نت دارای بهترین اینترنت پوینت تو پوینت ایران است؟ 4