یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون مداحان

کانون مداحان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حاج‌حسن حیدرزاده قمی از مداحان استان قم موفق به کسب مقام نخست مسابقات مداحی وجیهابالحسین (ع) در کشور عراق شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم احیای شب های قدر با رعایت شیوه نامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هزار و 500 نقطه از مساجد، بقاع متبرکه و روستاهای استان برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مداحان کشور شب گذشته 22 فروردین‌ماه همزمان با شب وفات حضرت خدیجه (س) در ضیافت افطاری رئیس جمهور شرکت کردند و دغدغه‌ها و مشکلات اقشار مختلف جامعه را با آیت‌الله رئیسی درمیان گذاشتند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی از اعزام بیش از 100 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه مداحان اهل بیت (ع) تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته نشست‌های هفتگی خود را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در شب‌های سه شنبه برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه مداحان اهل بیت (ع) تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته نشست‌های هفتگی خود را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در شب‌های سه شنبه برگزار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: خانه مداحان در بیانیه‌ای نوشت: اگر خاطری از طرح این مباحث رنجیده گشته، صمیمانه از محضر عموم ملت شریف ایران عذر خواهی می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه همه مداحان نمی‌توانند مداح ملی و فراملی شوند، گفت: ما باید به فکر تمامی اقشار جامعه باشیم و همانند رهبری همچنان مراسم خود را در حسینیه برگزار کنیم اما برای جذب اقشار مختلف هم تلاش کنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برنامه جهان آرا با موضوع «هیأت‌های مذهبی، از وضع فعلی تا وضع مطلوب» با حضور سید مهدی حسینی مداح اهل‌بیت (ع) که امسال هم در محضر رهبر انقلاب اجرای برنامه داشت و جواد حیدری نایب رئیس کانون مداحان و رئیس کمیته صیانت این قشر از شبکه افق پخش شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: اساس کار هیات‌های مذهبی، ظلم‌ستیزی، مبارزه با انحرافات و کج‌روی‌ها است.