یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون مداحان

کانون مداحان

خبرگزاری دانا

علی علی اکبری گفت: سید مجتبی حسینی از طلبه های جوان کرج هنگام سخنرانی در مراسم زیارت عاشورا، با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

یوسف پورآرین گفت: امشب پس از نماز مغرب و اعشاء پرچم عزاداری محرم با حضور امام جمعه قزوین، شهردار و جمعی از فعالان عرصه بزرگداشت عملیات محرم در میدان سید حسن نصرالله برافراشته می‌شود.

خبرگزاری دانا

مصطفائی گفت: این هیئت هایی که الان هستند چه خروجی دارند؟ من بعید می دانم این هیئت های الان مرتضی یاغچیان تربیت کند. اثر گذاری بسیاری از اتفاقات به خلوص بر می گردد، الان خلوص در هیئت ها خیلی کم شده است.

خبرگزاری دانا

محمدرضا محمدی با اشاره به تأکید رهبری در مقابله با کاهش جمعیت گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 1390 در خصوص پیری جمعیت تذکر دادند و مجموعه‌های فرهنگی کشور در این راستا فعالیت‌های فرهنگی را آغاز کردند و دولت نیز به فکر آسیب شناسی و درمان این مشکل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله سعیدی گفت: باید باور کنیم که روزی هست که نتیجه اعمال خود را خواهیم دید ولی خیلی‌ها این باور را ندارند و این اختلاس‌ها و ناهنجاری‌ها به خاطر عدم باور به معاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سعیدی گفت: باید باور کنیم که روزی هست که نتیجه اعمال خود را خواهیم دید ولی خیلی‌ها این باور را ندارند و این اختلاس‌ها و ناهنجاری‌ها به خاطر عدم باور به معاد است.

خبرگزاری مهر

کرمان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از اهداف فرهنگی و اجتماعی ما ترویج فرهنگ و مکتب سلیمانی است که در این راستا آموزش راوی در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه الف

قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی گفت: اگر در برابر جبهه فرهنگی انقلاب دچار خودبسندگی باشیم، به طور قطع برابر جریان‌های غربی نیز انفعال خواهیم داشت و برای عبور از این حالت باید غرور را کنار بگذاریم. توصیه من به تمام مسئولان سازمان این است که درهای سازمان را به روی همه باز کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی گفت: اگر در برابر جبهه فرهنگی انقلاب دچار خودبسندگی باشیم، به طور قطع برابر جریان‌های غربی نیز انفعال خواهیم داشت و برای عبور از این حالت باید غرور را کنار بگذاریم. توصیه من به تمام مسئولان سازمان این است که درهای سازمان را به روی همه باز کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور گفت: رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور ادامه داد: در حوزه نغمه‌پردازان، متولی خاصی در کشور وجود نداشت. در این حوزه با رویکرد تصدی‌گری وارد شدیم، البته بنا داریم در آینده صنفی برای آنان ایجاد کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور گفت: رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور ادامه داد: در حوزه نغمه‌پردازان، متولی خاصی در کشور وجود نداشت. در این حوزه با رویکرد تصدی‌گری وارد شدیم، البته بنا داریم در آینده صنفی برای آنان ایجاد کنیم.