یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون مداحان

کانون مداحان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مداح اهل بیت گفت: مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی قطعه زینب زینب را به گونه‌ای از روی آهنگ ایران ایران رضا رویگری ساخته بود که حتی خود رویگری متوجه نشده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لزوم رعایت و توجه به توصیه‌های صاحب‌نظران و علمای دینی از سوی جامعه مداحان در خصوص ارائه آثار معتبر، ارزشمند و ماندگار به دلیل نقش حساس و تاثیرگذاری است که این آثار می‌توانند در تحکیم یا در مقابل تحریف و حتی تخریب باورهای مذهبی ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در همایش مداحان تعلیم و تربیت (دانش آموزی) در حرم امام خمینی (ره) خطاب به مداحان دانش آموز گفت: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین (ع) است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی از اهداف شکل‌گیری آن سازمان سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی عصر امروز دوشنبه سی و یکم مردادماه در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهارداشت: سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص هیأت‌ها، منجر به تشکیل سازمان جدیدی با عنوان هیأت و تشکل‌های دینی شد. در سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه‌های مختلفی مانند اداره تشکل‌های دینی ذیل معاونت فرهنگی، بخش ساماندهی...

خبرگزاری دانا

محرم و صفر نقش کلیدی در حیات اسلام و ریسمانی ناگسستنی برای اتحاد مسلمانان بخصوص در ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

جعفر اکبرزاده: «در جلساتی که ما داشته‌ایم، مداحان توجیه می‌شوند چیزی نگویند که موجی ایجاد شود. چون گفتن این حرف‌ها وقتی در پاسخ دادن به سوال ناتوان باشند، باعث ایجاد موجی می‌شود».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جعفر اکبرزاده، مداح مشهدی گفت: در جلساتی که ما داشته‌ایم، مداحان توجیه می‌شوند که چیزی نگویند که موجی ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مداح مشهدی درخصوص علت عدم انتقاد مداحان نسبت به دولت گفت: مداحان سعی می‌کنند که در این زمینه صحبتی نکنند تا مانع سواستفاده دشمن از این فضا و ایجاد مشکل شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: اکبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی کانون مداحان این مورد گوشزد شده است، بیان کرد: «خیر، گفته نشده است. در جلساتی که ما داشته‌ایم، مداحان توجیه می‌شوند که چیزی نگویند که موجی ایجاد شود. چون گفتن این حرف‌ها وقتی بدون آگاهی باشد و بعد در پاسخ دادن به سوال ناتوان باشند، باعث ایجاد موجی می‌شود. لذا از این کار پرهیز شده است.»

خبرگزاری دانا

مداح پیشکسوت اردبیلی گفت: آیین‌های عزاداری ماه محرم و صفر نقطه وحدت و همگرایی امت اسلامی است که در پایتخت حسینیت نمود آن را به عینه شاهد هستیم.