یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون مداحان

کانون مداحان

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگر موسیقی و ادبیات آیینی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در تحولات اجتماعی نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: تاریخ شفاهی هیئت مهم است و مهرواره هوای نو بر این موضوع می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: توجه به اهل بیت (ع) با وجود همه تهاجم‌های فرهنگی، به عنوان سرمایه اصلی در عرصه فرهنگی به شمار می‌آید که در هیات‌های مذهبی به شکل خوبی جریان دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی امین فروغی گفت: دو رویداد بررسی کتاب عاشورا و کتاب سال هیئت و تدوین تاریخ شفاهی هیئت‌های مذهبی در برنامه «مهرواره» مورد توجه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مهرواره «هوای نو» عصر امروز دوشنبه اول آذرماه با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، احمد واعظی رئیس کانون مداحان اهل بیت (ع) و مدیران بخش‌های مختلف مهرواره در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد. * مهرواره «هوای نو» به دنبال معرفی شاخص‌ها و الگوهاست حجت‌الاسلام باباخانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت هیأت‌های...

خبرگزاری دانا

صابر با اشاره ادامه سنت کمک مومنانه و آزادی زندانیان به همت بسیج مداحان گفت: به مناسبت هفته بسیج در مجموع حدود 300 عنوان برنامه در رده‌های ستایشگری خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

حمید بهرامی با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی به عنوان مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، قالیباف درگذشت مداح اهل بیت (ع) «حاج حسن جمالی» را تسلیت گفت.