جمعه 20 مهر 1403

کانون مساجد مهاباد، یک‌هزار بسته معیشتی توزیع کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کانون مساجد مهاباد، یک‌هزار بسته معیشتی توزیع کرد

مهاباد - ایرنا - مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط این نهاد بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع شد.

محمد ارجمندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها شامل مواد خوراکی مورد نیاز از جمله برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب بوده که برای تهیه هر بسته بیش از سه میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به شناسایی و معرفی نیازمندان توسط متولیان کانون‌های مساجد مهاباد بیان کرد: با تعیین 2 مسجد معین و توزیع بسته‌ها از طریق 16 مسجد دیگر، برخی اسامی واجد شرایط که پیشتر موفق به دریافت بسته‌های معیشتی نشده بودند، این بسته‌ها را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: از یک‌هزار بسته توزیع شده، 500 بسته بین اعضای بنیاد کودک و انجمن ناشنوایان و 2 مرکز خیریه مساجد توزیع شد.

مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد با قدردانی از اعتماد مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خاطر تهیه این بسته‌ها اظهار داشت: پیش از این نیز 400 بسته معیشتی توسط خیران کانون‌های مساجد بین 2 مرکز نیکوکاری «باران رحمت» و «ندای رحمت» که به‌صورت منطقه‌ای با مساجد محلات همکاری می‌کنند، توزیع شده بود.

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد که دچار مشکل مالی شده‌اند، اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و 240 خانوار مهابادی هم‌اکنون با 12 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*