یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور

امروز در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

همچنین ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان جنوب کرمان شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ میدهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است.

یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی اردبیل، گیلان و مازندران بارش ادامه خواهد داشت و در مناطق ذکر شده واقع در جنوب شرق کشور رگبار پراکنده رخ میدهد.

طی دو روز اخیر دریای خزر مواج است به تدریج دوشنبه از مقدار ناپایداری در کشور کاسته شده و فقط رگبارهای ضعیف در مناطق بیان شده انتظار می رود.

سه شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم میشود روند افزایش نسبی دما بویژه در شمال غرب سواحل شمالی و همچنین در استانهای ایلام، خوزستان و بوشهر پیش بینی میشود.

شنبه در شمال شرق، شرق دامنه های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز مناطقی از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش می یابد و سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا میشود که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.