جمعه 7 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

خبرگزاری تسنیم

تعداد بالای کرسی‌های تعیین تکلیف نشده و همچنین شدت رقابت بر سر چیدمان ترکیب هیات رئیسه باعث می‌شود تا دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم پر اهمیت محسوب شده و جدی‌تر گرفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌های آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرم‌دره، آزادراه ساوه - تهران محدوده‌های ده‌شاد و احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

مقامات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با مدیران برخی از باشگاه‌های لیگ یکی، مخالفت خود را با تعویق دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول اعلام کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت میدانی از وضعیت برخوردها در مرکز شهر نشان می دهد؛ در مجموع نسبت باحجاب، شل حجاب و بی‌حجاب با روزهای قبل تغییر نکرده است. پلیس در بیانیه‌ای خبر از آغاز برخوردهای جدی این ارگان با بی‌حجابی در روز شنبه، 25 فروردین، داد. ظاهرا نام این طرح پلیس «نور» است روایت میدانی از وضعیت برخوردها در مرکز شهر نشان می دهد؛ در مجموع نسبت باحجاب، شل حجاب و بی‌حجاب با روزهای قبل تغییر نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست‌وششمین نشست ماهانه‌ی «مستندهای ایران‌شناسی» فیلم مستند «طرقه» ساخته محمدحسین دامن‌زن به نمایش درمی‌آید و مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) به اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه اسرائیل واکنش نشان دادند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه به معرفی سایت مرجع اطلاعات دندانپزشکان ایران خواهیم پرداخت و امکانات سایت برای کاربران را بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات سایت دندانپزشکان ایران در ادامه همراه ما باشید. با استفاده از این سایت در سریع ترین زمان ممکن قادر به شناخت پزشک های مورد نظرتان و دریافت نوبت و مشاوره آنلاین به صورت حضوری خواهید بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با حملات تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مردم در سراسر کشور در حمایت از این حملات به خیابانها آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ پیمان کرمی، رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این بار ترافیکی در خط شمالی و جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل میدان امیر کبیر تا آدران سنگین و در محدوده گرماب و گچسر پرحجم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه گسترش

هرساله در اردیبهشت، با افزایش قیمت کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی همراه هستیم.