دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق زورگیر توسط ماموران کلانتری 22 مهرشهر در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق زورگیر توسط ماموران کلانتری 22 مهرشهر در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ پیمان گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به روش زورگیری توسط شخصی ناشناس در منطقه مهرشهر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تعطیلی سه روزه باغ گل‌ها به‌دلیل بهسازی، بازسازی و بازکاشت گل‌های جدید و رسیدگی به باغچه‌ها خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از دقایقی پیش که انحراف خودرو در آزاد راه تهران - کرج بزرگراه آزادگان و برخورد با تیر چراغ برق را نشان می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تقابل رضا مهاجری باتجربه با مجتبی سرآسیایی جوان، 2مربی مشهدی لیگ بی‌حاشیه و تنش نبود.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سعید اخباری در شرایطی در رشت موفق به کسب نتیجه مقابل تیم داماش نشدند که معتقدند یک پنالتی تیم‌شان در این بازی سوخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته روابط عمومی پلیس راهور، 7 محور اصلی و فرعی کشور از صبح امروز به علت وقوع سیلاب مسدود شدند و راهداران درحال بازگشایی این محورها هستند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سایپا از شرایط برگزاری بازی حساس روز گذشته سایپا و خیبر در کرج باوجود میزبانی تیمش انتقاد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون ورزشی باشگاه سایپا درباره اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل صدرنشین لیگ یک توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز گفت: «تردد موتورسیکلت در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی و روز‌های تعطیل در جاده کرج چالوس ممنوع است و راکبان اصرار به سفر در این مسیر نکنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه جوان 19 ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند. حوالی ساعت 14:25 درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه های شهیدان همت، زین الدین، بابایی، نواب، حکیم و بابایی دارای ترافیک هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوروز 1403 سال چندان مساعدی برای بوم گردی ها نبود، یاور عبیری رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران در گفت وگو با «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد که ضریب اشغال بوم گردی ها در سراسر کشور به 47‌درصد رسید. استان هایی مانند بوشهر، مازندران ، آذربایجان شرقی، گیلان و فارس به نسبت آمار بالاتری داشتند. این عدد برای یزد و خراسان جنوبی به ترتیب 45 و 33‌درصد بود، در حالی که هر دو استان جزو مقاصد توریست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته بیست‌و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (دوشنبه) در شرایطی پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه خیبر خرم آباد به سایپا باخت تا نوار پیروزی هایش پاره شود.