دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی درد درست مطرح شود، همه مردم دنیا با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم فوتبال سایپا معتقد است نسل جدید مربیان آینده درخشانی را برای فوتبال ایران رقم خواهند زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن مواد فروش که با موتور اقدام به جابجایی تریاک میکرد دستگیر شد. زن مواد فروش که با موتور اقدام به جابجایی تریاک میکرد دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی در شمال شهر تهران خبر داد که 6 کیلو تریاک را مخفی کرده بود.

وب‌گاه تابناک

امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، آیین افتتاح جایگاه شارژ خودرو‌های برقی و بهره‌برداری از 40 دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با حضور وزیر کشور در شهر کرج برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان برای امروز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان به دلیل مخالفت همسرش با ازدواج دوم او را به قتل رساند فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه - تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار - تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

وب‌گاه فرارو

2پل آجری در محله کن سندی معتبر برای نشان دادن قدمت و هویت تاریخی این محدوده است. هنوز اهالی محله کن خاطرات بسیاری از پل قاجاری و پل محمدعلی کنی به یاد دارند. به گفته تهران‌شناسان و اهالی میراث فرهنگی، پل تاریخی کن، تنها پل قدیمی تهران است که سازه آجری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ماه 1403 بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت 24 چهارشنبه مورخ 1403/1/29 تمدید شد. این آزمون روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه 1403 هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری وبندرعباس جمعا 12 حوزه...

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده های 9 استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آزادراه تهران - کرج، یادگار امام (ره)، شهید بابایی، شهید سلیمانی و علامه فعلا خلوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور با اشاره به راه اندازی خط تولید اتوبوس‌های برقی در کشور اعلام کرد: راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تعطیلی سه روزه باغ گل‌ها به‌دلیل بهسازی، بازسازی و بازکاشت گل‌های جدید و رسیدگی به باغچه‌ها خبر داد.