سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان رضا مهاجری ششمین باخت فصل خود را در کرج و مقابل سایپا تجربه کردند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال سایپا توانست در یک بازی سخت و فشرده در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل شاگردان رضا مهاجری صدرنشین مسابقات به برتری برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فهرست 90 نفره‌ای که قرار است برای حضور در مجلس دوازدهم در دور دوم انتخابات رقابت کنند، علاوه بر چهره‌های سیاسی حاضر درحوزه انتخابیه تهران، در شهرستان‌ها نیز چهره‌های با سابقه‌ای حضور دارند که می‌توانند در پرشورتر برگزار شدن آن موثر واقع شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زی‌سان هفته گذشته در گزارشی از اعتراض راننده‌های اسنپ در سال جدید نوشت و سیل کامنت و نظرات اغلب راننده‌ها و بخشی کمی از مسافران زیر آن گزارش کوتاه روانه شد. نزدیک به هزار نظر مختلف دریافت کردیم. نتیجه اینکه رانندگان از کرایه پایین و کمیسیون بالا گلایه دارند. مسافران از کرایه بالا انتقاد کردند و تعدادی نیز با دعای خیر به جان اسنپ و تپسی از شغل خود راضی بودند. با شروع سال جدید رانندگان...

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از اتمام تهیه نقشه حریم گسلی 6 شهر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی 10 شهر به اتمام رسید.

خبرگزاری تسنیم

نماینده کرج در مجلس شکستن سلطه دلار در اقتصاد کشور را مرحله مهمی برای ایجاد بازدارندگی و امنیت پایدار دانست و گفت: دلار مهمترین سلاح در نزاع اقتصادی است که با تدبیر بهنگام و عزم قاطع و منسجم، امکان شکستن این ابزار سلطه اقتصادی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه - 27 فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود. عضو هیات رییسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران امروز 27 فروردین ماه با توجه به هشدار‌های هواشناسی بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

خبرگزاری تسنیم

تعداد بالای کرسی‌های تعیین تکلیف نشده و همچنین شدت رقابت بر سر چیدمان ترکیب هیات رئیسه باعث می‌شود تا دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم پر اهمیت محسوب شده و جدی‌تر گرفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته نقشه حریم گسل های تمامی شهرهای تا پایان امسال تهیه و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه می شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌های آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرم‌دره، آزادراه ساوه - تهران محدوده‌های ده‌شاد و احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

مقامات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با مدیران برخی از باشگاه‌های لیگ یکی، مخالفت خود را با تعویق دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول اعلام کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت میدانی از وضعیت برخوردها در مرکز شهر نشان می دهد؛ در مجموع نسبت باحجاب، شل حجاب و بی‌حجاب با روزهای قبل تغییر نکرده است. پلیس در بیانیه‌ای خبر از آغاز برخوردهای جدی این ارگان با بی‌حجابی در روز شنبه، 25 فروردین، داد. ظاهرا نام این طرح پلیس «نور» است روایت میدانی از وضعیت برخوردها در مرکز شهر نشان می دهد؛ در مجموع نسبت باحجاب، شل حجاب و بی‌حجاب با روزهای قبل تغییر نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست‌وششمین نشست ماهانه‌ی «مستندهای ایران‌شناسی» فیلم مستند «طرقه» ساخته محمدحسین دامن‌زن به نمایش درمی‌آید و مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.