دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد شروع شده و 500 هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، گفت: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ضارب 3 دانش آموز آملی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. به گزارش عرشه آنلاین، عقربه‌ها ساعت 9:35 صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران قم در...

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه توزیع کالاهای اساسی وجود دارد که از مافیای نظام توزیع نشأت گرفته است، گفت: نمونه موفقی برای عرضه کالاهای اساسی از سوی اصناف در کرمانشاه اجرا شده که می‌تواند به عنوان الگو به سایر اتاق‌ها معرفی شود، اما لازم است توزیع کالای اساسی توسط اصناف از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تصویب و ابلاغ شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم خیبر خرم‌آباد تا اینجای کار لیگ آزادگان با عملکرد خیره‌کننده با سرعت به‌سمت لیگ برتر حرکت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص تعطیلی روزهای «پنجشنبه» گفت: اصناف نیاز به مراودات لحظه به لحظه با دنیا دارند و تعطیلی «پنجشبه‌ها» به نوعی خود تحریمی است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، اذعان کرد: مکان‌یابی پنجاه و هفت شهرک مسکونی با ظرفیت چهارصد هزار واحد در سراسر کشور صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه می‌گوید باتوجه به اینکه ترکیب تیم‌های اعزامی به المپیک و جهانی تا حدود زیادی مشخص شده، عنوان اولی برادرزاده‌های او به درد نمی‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را...

وب‌گاه فرارو

یکی از مهم‌ترین یادگار‌های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش‌برجسته بر صخره در شهر سرپل‌ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امروزه موتور رشد و توسعه نظام اقتصادی دنیا مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است از این رو چاره‌ای نیست که تحولات اساسی حوزه اقتصاد در استان کرمانشاه را نیز که دارای پتانسیل‌های خوبی در این حوزه است را برپایه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان پایه‌ریزی و به پیش برد.