دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از معلمان می‌گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی و مهارت‌هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید، اخلاف بسیار جزئی با دریافتی آنها در رتبه پایین‌تر دارد!

وب‌گاه الف

درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دوشنبه پتانسیل وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه فرارو

کادر فنی تیم ملی جوانان برای سامان دادن به شرایط این تیم کار بسیار دشواری دارد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

وب‌گاه ورزش سه

کادر فنی تیم ملی جوانان برای سامان دادن به شرایط این تیم کار بسیار دشواری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» افزود: نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارتخانه را در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه دست‌کم 80 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است. سازمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند. در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 370 هکتار زمین برای ساخت 80 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در قالب تفاهم با وزارت نفت اختصاص یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت، اراضی مستعد ساخت مسکن در 9 استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت مورد ضرب شتم قرار گرفت. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت مورد ضرب شتم قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، علی هیبتی مبارز ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی MMA، در کشور روسیه حرکت غیرورزشی را برای زودتر بیرون رفتن زنی که در وسط...

وب‌گاه الف

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

خبرگزاری تسنیم

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگر نقش کاووس در سریال «نون. خ» درباره چگونگی حضورش در این سریال توضیح داد و بیان کرد که پیش از این 30 سال در گروه نجات بوده و از طریق هلی کوپتر به مردم امدادرسانی کرده است.

وب‌گاه فرارو

پس از 9 سال وقفه سرانجام نخستین گروه از عمره‌گزاران ایرانی در قالب دو کاروان 85 نفره (170نفر) بامداد دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه 1403، با بدرقه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در ایران و جمعی از کارکنان این سفارتخانه، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه و سازمان هواپیمایی، رهسپار مدینه منوره شدند.