شنبه 29 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران در 14 استان درگیر مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از سه شنبه 11 اردیبهشت ماه از غرب وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: آن با سال 1401 نشان می دهد که از مجموع واردات کشور در سال 1402 که برابر با 66.2 میلیارد دلار است 24 میلیارد دلار به واردات 100 واردکننده اول اختصاص دارد که در این لیست و در میان برخورداران عمده از ارز در سال گذشته تعدادی از شرکت های خودروساز و مونتاژکار و قطعه ساز نیز به چشم می خورد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی لیست 100 واردکننده نخست از منظر ارزش دلاری در سال 1402 و تطبیق آن با سال 1401 نشان می دهد که از مجموع واردات کشور در سال 1402 که برابر با 66.2 میلیارد دلار است 24 میلیارد دلار به واردات 100 واردکننده اول اختصاص دارد که در این لیست و در میان برخورداران عمده از ارز در سال گذشته تعدادی از شرکت های خودروساز و مونتاژکار و قطعه ساز نیز به چشم می خورد.

وب‌گاه فرارو

بابک محمودی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

تعرفه گذاری برای پرستاران به درستی اجرا نمی‌شود، و تبدیل وضعیت و جذب آنان در حکم سراب است. حداقل دریافتی حقوق، اضافه کاری اجباری با چاشنی حقوق کم، معوقات دستمزدی، بازخواست و تهدید، و حتی اخراج در صورت اعتراض، از مشکلات پرستاران است

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان بانوان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و وزش شدید باد در 13 استان، از آماده‌باش امدادگران در این استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» اظهار کرد: فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 21 اردیبهشت ماه به صورت منسجم و هماهنگ با 15 استان کشور شدت گرفته است. وی برگزاری انتخابات 11 اسفند 1402 را مطلوب دانست و عنوان کرد: عطف به ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب...

خبرگزاری تسنیم

دوره آموزش داوری مهر اصالت ملی توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.